Nettikett!!

Här kan man diskutera allt mellan himmel och jord, dock ej religion och politik.
Oskar Brännlund
Medlem
Medlem
Posts: 64
Joined: Sat 25 Nov, 2006 18:50
Location: Härnösand

Postby Oskar Brännlund » Tue 16 Jan, 2007 14:27

:lol: . När jag lagt ut en tråd och får svar så går jag alltid in på dennes profil och skummar igenom dennes tidigare inlägg. Det där med Guru, Hedersmedlem mm stör mig inte. Något som stör mig är alla trådar som slutar i intet, man får sällan veta om tipsen som kommit in leder till att problemen löst sig, vilket gör att forumet svämmar över med nya trådar på samma problem. Men i slutändan så måste jag säga att detta forum är en fantastisk källa till kunskap och funderingar av olika slag.

User avatar
V70tdi
Guru
Guru
Posts: 2829
Joined: Wed 04 Apr, 2007 16:54
Location: Rö / Rimbo
Contact:

Re:

Postby V70tdi » Sun 04 Nov, 2007 22:37

MBFL wrote:på di.se "börssnack" har dom ett system där man lägger in varandra som favoriter, om man vill och tycker det är motiverat. är man favorit hos många har man förmodligen mycket vettigt att komma med.

men jag tycker dock att rösträknaren kan ha en viss funktion, en kille som skrivit ett eller två inlägg litar man inte på på samma vis om man ska göra ngt utanför forumet. köpa-sälja-besöka-skicka osv


Jag håller med just vad gäller biten med köpa och förskottsbetalning. Känns tryggare på något vis om det är en som har varit med länge än en nyreggad användare. I övrigt så är det ju ganska meningslöst
Mercedes E 270cdi -02
XC90 D5 -08 Image
Chevrolet Suburban Z71 flexifuel -03 Image
Cheva Tahoe -96 Image
Cheva 3500 6.5TD

N!
Nästan Guru
Nästan Guru
Posts: 2137
Joined: Wed 01 Aug, 2007 17:22

Re: Nettikett!!

Postby N! » Mon 05 Nov, 2007 02:01

Winis Mbsca wrote:Snälla försök att inte lägga in totalt meningslösa inlägg.
Bara de senaste veckorna har det exploderat med totalt meningslösa inlägg med bara smilies, punkter eller bara kometarer söm "gött" "va bra" "coolt" osv.

Inget fel i at komentera, men gör det lite mer meningsfullt och trevligt att läsa.
Inget kul att plöjja igenom 30 nya inlägg om dagen där det enda nya är en :-D

Jag hinner överhuvudtaget inte plöja alla inlägg, men jag skulle nog vilja i många fall, det är synd om dig som måste plöja även de totalt meningslösa, men det är ju det som är lite av det fina med detta forum.
Lite frihet skadar inte.
Man vill ju gärna göra sin röst hörd, skitt pomfritt nu riskerar väl tråden om meningslösa inlägg (samt svar och citat) att bli just det :oops: sorry
...sålt min AMG E60 T S210 -98 7-sitsig med avtagbar dragkrok.

Lennartx
Hedersmedlem
Hedersmedlem
Posts: 1245
Joined: Sun 27 May, 2007 22:58

Re: Nettikett!!

Postby Lennartx » Mon 13 Oct, 2008 09:57

Ja anser smileisarna e viktiga då dom beskriver va man har för ansiktsuttryck vid det speciella tillfället i tråden :x


Return to “Snack-zon”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 15 guests