Posten företagspaket - vilken cirkus

Här kan man diskutera allt mellan himmel och jord, dock ej religion och politik.
KOWALSKI 1

Re: Posten företagspaket - vilken cirkus

Postby KOWALSKI 1 » Fri 05 Oct, 2012 14:57

riktigt fult gjort av en speditionskedja att göra så.
inom eu får man väl inte öppna kartonger om man inte misstänker olagligheter.
men nu var det usla dhl som hade mage o hålla mitt paket i 1 vecka innan jag fick det, det var i sverige 1 hel vecka innan jag fick grejjerna!
o sen kommer det öppnat, det är anställda hos speditören som öppnat mitt paket
synd att det inte finns seriösa lagar här som i usa, där stämmningsansökan är hotbar på åtskilliga miljoner dollar o företag shiter på sig av rädsla få en stämning på halsen!

pajka
Halvexpert
Halvexpert
Posts: 362
Joined: Sun 10 Jun, 2007 00:02
Location: Örnsköldsvik

Re: Posten företagspaket - vilken cirkus

Postby pajka » Fri 05 Oct, 2012 17:31

torake wrote:Shenker visar att de kan de med. Så här såg ett paket ut när jag skulle hämta u det idag
Image



Det ser ju inte ut som den som packade paketet, har lagt ner någon större möda på att grejorna ska klara någon längre
transport än till ytterdörren på företaget.

Så att skylla allt på transportföretaget, om ett paket är skadat är väl inte alltid schysst.

Vi kan få leveranser till jobbet, som man undrar om det är en schimpans som packat.

Typ, en tung grej i en alldeles för stor wellpapplåda utan packmaterial.
Om grejorna är hel när dom kommer fram, så beror det bara på omtänksamma chaufförer som är försiktiga vid transporten.


Men som alltid när det är tidspressade människor med i ekvationen, så kommer det alltid bli några fel.
Det kommer vi nog alltid få leva med, än hur mycket det klagas. Tyvärr.

torake
Guru
Guru
Posts: 7207
Joined: Tue 07 Jul, 2009 12:45
Location: Åkersberga

Re: Posten företagspaket - vilken cirkus

Postby torake » Fri 05 Oct, 2012 18:33

pajka wrote:
torake wrote:Shenker visar att de kan de med. Så här såg ett paket ut när jag skulle hämta u det idag
Image



Det ser ju inte ut som den som packade paketet, har lagt ner någon större möda på att grejorna ska klara någon längre
transport än till ytterdörren på företaget.

Så att skylla allt på transportföretaget, om ett paket är skadat är väl inte alltid schysst.

Vi kan få leveranser till jobbet, som man undrar om det är en schimpans som packat.

Typ, en tung grej i en alldeles för stor wellpapplåda utan packmaterial.
Om grejorna är hel när dom kommer fram, så beror det bara på omtänksamma chaufförer som är försiktiga vid transporten.


Men som alltid när det är tidspressade människor med i ekvationen, så kommer det alltid bli några fel.
Det kommer vi nog alltid få leva med, än hur mycket det klagas. Tyvärr.


Svårt att säga om det varit något förpackningsmaterial när kartongen var helt mosad och öppnad. Taxiteile *brukar* packa ordentligt, och i kartongen låg en mindre lemförderkartong, tom och helt tillplattad den också, och grejerna huller om buller och skitiga = innehållet har tappats ut på golvet/marken och sedan har man pulat ned grejerna igen.

Mercedeslös :: Tesla Model 3 SR+ -19
:: Kilometerkoll.se - körjournal i mobilen ::

pajka
Halvexpert
Halvexpert
Posts: 362
Joined: Sun 10 Jun, 2007 00:02
Location: Örnsköldsvik

Re: Posten företagspaket - vilken cirkus

Postby pajka » Mon 08 Oct, 2012 23:40

Jag tänkte bara nyansera ämnet lite, med min tidigare kommentar.

Men det är synd när man råkar ut för sånt där.
Det kan ju vara en klant som hanterat paketet ovarsamt.
Eller så har nån haft oturen att haka i det, och råkat dra ner det från flaket, när man lastat av något annat paket.
Men som sagt, surt när det händer.


Men jag vet alltför väl att det finns folk, som kan konsten att kvadda vadsomhelst.

Jag skickade en gång en svindyr mätutrustning i en skumgummifylld Peli-väska, som jag dessutom lagt i en dubbelt så stor
extra kraftig wellpapplåda fylld med frigolitpack-kulor. För att den garanterat skulle vara hel, när den kom fram.

Vi kom fram till att dom minst måste ha kört över paketet med lastbilen, för trasigare grejor får man leta länge efter.


Det kändes väl sådär, kan man väl säga.
Och just det fraktbolaget, slapp köra nästa sändning med mätutrustning.


Hoppas dock, att era transporter kommer skötas felfritt i framtiden.

torake
Guru
Guru
Posts: 7207
Joined: Tue 07 Jul, 2009 12:45
Location: Åkersberga

Re: Posten företagspaket - vilken cirkus

Postby torake » Thu 07 Aug, 2014 23:38

Sveriges kanske sämsta fraktföretag slår till igen!

Jag har företagets leveransadress hemma i villan i Åkersberga, husnumret och efternamnet står på brevlådan. ENBART posten som någonsin haft problem att leverera grejer, och jag beställer ändå grejer ganska ofta.

Nu beställde jag en dator från Dustin till företaget, kollar på trackingen från posten företagspaket:
4 aug kl 15:33 Posten, Elektronisk förhandsinformation mottagen
4 aug kl 18:00 Veddesta, Sorterad
5 aug kl 01:05 Veddesta, Passerat terminal
5 aug kl 02:10 Veddesta, Passerat terminal
5 aug kl 06:22 Veddesta, Sorterad
5 aug kl 08:26 Avvikelse Veddesta Öst SB, Mottagaren okänd eller finns ej på angiven adress. Försändelsen returneras
5 aug kl 08:26 Veddesta Öst SB, Ankomst till distributionsterminal

Vafan? Jag ringer till Dustin, då har de fått med mitt namn, företagsnamnet, postnumret och postorten på paketet men gatuadressen har ramlat bort. Det hade väl för f-n posten kunnat se direkt kl 15.33 den 4:e utan att paketet skulle behövt lämna Dustins lager!!!

Dustin krediterar mig och skickar en ny utsändning den 6:e
6 aug kl 13:02 Posten, Elektronisk förhandsinformation mottagen
6 aug kl 15:56 Veddesta, Sorterad
7 aug kl 01:40 Veddesta, Sorterad
7 aug kl 09:44 Veddesta Öst SB, Ankomst till distributionsterminal
7 aug kl 10:09 Veddesta Öst SB, Lastad på bil, utkörning påbörjad
7 aug kl 10:56 Avvikelse Veddesta Öst SB, Mottagaren ej anträffbar vid leverans. Försändelsen aviseras
7 aug kl 10:56 Avvikelse Veddesta Öst SB, Mottagaren okänd eller finns ej på angiven adress. Försändelsen returneras

Va f-n? Jag sitter med ytterdörren öppen och jobbar, ingen som kommit i närheten av huset! Ringer till Posten och kollar vad det var för adress på paketet - var helt rätt, mitt namn, mitt företags namn, gatuadressen och postort. :agrue: Tjejen som sitter i kundtjänst verkar inte så bright: "Jamen finns det något företag på din adress då?" och efter jag upplyst om att jag likt massor av andra människor har kontoret hemma: "sitter det en skylt synligt på huset?" Jag är konsult för h-e jag ska väl inte behöva sätta upp en reklamskylt på villan, vem skall se den förutom posten? Företaget i Dubai som är min kund? Ska de sitta och leta konsultföretag i Google earth eller? Det orkar jag inte fråga henne om, men jag frågar om hon tror det är okej om jag förutom namnet och adressen också skriver företagets namn på brevlådan, och det tror hon "kanske" ska gå.
Nu har jag bett Dustin skicka ut skiten för tredje gången, funkar det inte nu så får jag beställa som privatperson istället, eller från nått företag som inte använder Posten Företagspaket! :fist:

Mercedeslös :: Tesla Model 3 SR+ -19
:: Kilometerkoll.se - körjournal i mobilen ::

SUMO
Expert
Expert
Posts: 773
Joined: Sat 13 Nov, 2004 18:07
Location: Bromma/Sthlm

Re: Posten företagspaket - vilken cirkus

Postby SUMO » Fri 08 Aug, 2014 03:13

torake wrote:Sveriges kanske sämsta fraktföretag slår till igen!

Jag har företagets leveransadress hemma i villan i Åkersberga, husnumret och efternamnet står på brevlådan. ENBART posten som någonsin haft problem att leverera grejer, och jag beställer ändå grejer ganska ofta.

Nu beställde jag en dator från Dustin till företaget, kollar på trackingen från posten företagspaket:
4 aug kl 15:33 Posten, Elektronisk förhandsinformation mottagen
4 aug kl 18:00 Veddesta, Sorterad
5 aug kl 01:05 Veddesta, Passerat terminal
5 aug kl 02:10 Veddesta, Passerat terminal
5 aug kl 06:22 Veddesta, Sorterad
5 aug kl 08:26 Avvikelse Veddesta Öst SB, Mottagaren okänd eller finns ej på angiven adress. Försändelsen returneras
5 aug kl 08:26 Veddesta Öst SB, Ankomst till distributionsterminal

Vafan? Jag ringer till Dustin, då har de fått med mitt namn, företagsnamnet, postnumret och postorten på paketet men gatuadressen har ramlat bort. Det hade väl för f-n posten kunnat se direkt kl 15.33 den 4:e utan att paketet skulle behövt lämna Dustins lager!!!

Dustin krediterar mig och skickar en ny utsändning den 6:e
6 aug kl 13:02 Posten, Elektronisk förhandsinformation mottagen
6 aug kl 15:56 Veddesta, Sorterad
7 aug kl 01:40 Veddesta, Sorterad
7 aug kl 09:44 Veddesta Öst SB, Ankomst till distributionsterminal
7 aug kl 10:09 Veddesta Öst SB, Lastad på bil, utkörning påbörjad
7 aug kl 10:56 Avvikelse Veddesta Öst SB, Mottagaren ej anträffbar vid leverans. Försändelsen aviseras
7 aug kl 10:56 Avvikelse Veddesta Öst SB, Mottagaren okänd eller finns ej på angiven adress. Försändelsen returneras

Va f-n? Jag sitter med ytterdörren öppen och jobbar, ingen som kommit i närheten av huset! Ringer till Posten och kollar vad det var för adress på paketet - var helt rätt, mitt namn, mitt företags namn, gatuadressen och postort. :agrue: Tjejen som sitter i kundtjänst verkar inte så bright: "Jamen finns det något företag på din adress då?" och efter jag upplyst om att jag likt massor av andra människor har kontoret hemma: "sitter det en skylt synligt på huset?" Jag är konsult för h-e jag ska väl inte behöva sätta upp en reklamskylt på villan, vem skall se den förutom posten? Företaget i Dubai som är min kund? Ska de sitta och leta konsultföretag i Google earth eller? Det orkar jag inte fråga henne om, men jag frågar om hon tror det är okej om jag förutom namnet och adressen också skriver företagets namn på brevlådan, och det tror hon "kanske" ska gå.
Nu har jag bett Dustin skicka ut skiten för tredje gången, funkar det inte nu så får jag beställa som privatperson istället, eller från nått företag som inte använder Posten Företagspaket! :fist:


Låter helt klart som det är en riktig idiot till chaufför som kör den lokala rundan i ditt område. Hade jag varit som du, så hade jag ringt till trafikledningen på Posten och krävt lite relevanta svar rörande varför inte paket levereras till dig enl. avtal (om inte annat hade jag ringt för att påvisa för ngn ansvarig, att iaf minst en av deras chaufförer är en komplett idiot).

Inte för att det är någon tröst för dig, men jag har varit med om ännu märkligare saker. Och då framförallt med andra firmor än Posten (eller PostNord som de numera heter). Även om Posten är dåliga i vissa givna situationer, så är konkurrenterna ofta _ännu_ sämre.. Framför allt om man kommer upp lite i volym och har lite större geografisk spridning (i Sverige) så vågar jag påstå att Posten är rätt outstanding kvalitetsmässigt i jämförelse med resten av fraktbolagen (speciellt om man värderar levtid i relation till kostnad).

DHL som tex verkar ha en inbyggd spärr i hela sin organisation som gör att flerkollisändningar ALDRIG levereras sammahållet vid ett och samma tillfälle. Nä, minst två (eller ibland kanske tom tre vändor) krävs innan en enkel sändning finns på plats. Trots att avsändaren iaf skickade allt samtidigt.

Bring som verkar ha ett defaultläge som går ut på att ingenting ska köras ut direkt till kund som utlovat, utan man tar det säkra före det osäkra och dumpar sina åtaganden på närmaste utlämningställe (genom att skylla på att kunden inte var "anträffbar").. Exemplen på helt bedrövlig logistik är många..

Väldigt ofta är nivån på den lokala servicen/kvalitén (oavsett leverantör) helt beroende av intresset hos de lokalt anställda.. Skit in, skit ut (och allt det där). Sommar, semester och många tillfälligt anställda (med tillhörande störningar) är också någonting som varje år verkar slå ner som en bomb hos alla fraktbolag (år efter år efter år efter år..).

Förmodligen är även mina åsikter rätt färgade, men ovanstående är iaf insikten som jag/firman blivit örfilade med under mer än tio år som fraktbolagskund (och därmed också köpare av frakttjänster för rätt hyffsade pengar. I det här fallet +10 milj kr/år).
GL 350 Bluetec 4-Matic AMG 2015

Uky
Hedersmedlem
Hedersmedlem
Posts: 1654
Joined: Sun 04 Apr, 2004 16:29
Location: Onsala, Halland

Re: Posten företagspaket - vilken cirkus

Postby Uky » Fri 08 Aug, 2014 11:35

Jag skulle skicka ett paket till en mottagare i Göteborg och det var brådis, så jag skulle
anlita UPS och låta dom hämta det på min arbetsplats. UPS skickar en fraktsedel
som skall skrivas ut och tejpas på paketet. Jag gör så och beställer transport.

Lägger paketet i receptionen med instruktioner att "Detta hämtas av UPS. Det skall
*inte* gå med posten". Utropstecken...

Frampå sena eftermiddagen är paketet borta. Naturligtvis
tror jag att UPS varit där.

Nästa dag ringer mottagaren och undrar varför jag inte skickat något.

Jag börjar söka på trackingnumret. Svar endast att fraktsedeln skickats.
Noll paket hämtade. Kontaktar UPS: "Vi hittade inget paket"

(Här skulle jag ha kunnat skriva 1 dm spalt om att det visade
sig att posten tog paketet av misstag, och slarvade bort det på sorteringen i Kungsbacka)

Till slut anmäler jag till Postens kundtjänst, kontaktar den tilltänkta
godsmottagaren och vi förbereder skadeståndskrav (ganska mycket pengar!)
vilket vi meddelar Postens kundtjänst.

"Som av en tillfällighet" syns så plötsligt trackingnumret hos UPS
och dagen efter levereras paketet skyndsamt till godsmottagaren.

:robot:

torake
Guru
Guru
Posts: 7207
Joined: Tue 07 Jul, 2009 12:45
Location: Åkersberga

Re: Posten företagspaket - vilken cirkus

Postby torake » Mon 11 Aug, 2014 10:15

NU kom det en postsnubbe, blå skåpbil. Knackade på dörren, paket i hand.

Det här paketet (lev. försök #3) lastades på bil i fredags morse kl 08.49 enligt trackingen. Medan det var ute och åkte så dök plötsligt leverans #2 upp på ICA Kvantum, så jag hämtade ut den. Paketet som kom nu fick han åka tillbaka med.

Så nu sitter jag här med 1st dator och tre fakturor à 9109:-, Dustin har lovat att reda upp detta, får se om de gör det...

Mercedeslös :: Tesla Model 3 SR+ -19
:: Kilometerkoll.se - körjournal i mobilen ::

User avatar
Hynboholm
Guru
Guru
Posts: 4824
Joined: Mon 21 Mar, 2011 14:43
Location: Wermland.

Re: Posten företagspaket - vilken cirkus

Postby Hynboholm » Fri 28 Nov, 2014 13:38

Beställde mopeddelar den 18/11, sedan satte cirkus Posten igång...
Ett paket (70x70x20 vikt:9kg) ska transporteras ca 45mil i Sverige.
Den 25/11 låg det en lapp i brevlådan att posten försökt lämna paketet hemma hos mig.
Eftersom ingen var hemma, så stod det att jag kunde hämta paketet på ICA.
Nu har jag varit på ICA varje dag efter jobbet, men dom vet inte vart paketet är...
När jag själv söker på Posten.se så står det att "beräknat leveransdatum är 2014-12-01 före kl 17:00".
Tur att det inte var brådis denna gången... :roll:


Datum/Tidpunkt Plats Händelse
2014-11-27 19:56 Örebro, Sverige Försändelsen transporteras
2014-11-27 15:33 Örebro City-1, Sverige Försändelsen har hämtats för vidare transport
2014-11-27 04:24 Örebro, Sverige Försändelsen transporteras
2014-11-26 23:23 Örebro, Sverige Försändelsen transporteras
2014-11-21 12:01 Karlstad-Örsholmen, Sverige Försändelsen är överlämnad till lantbrevbäring för leverans
2014-11-21 12:00 Karlstad-Örsholmen, Sverige Försändelsen har ankommit distributionsterminal
2014-11-20 21:09 Örebro, Sverige Försändelsen transporteras
2014-11-19 16:11 NORSCAND IMPORT AB, Sverige Elektronisk förhandsinformation har mottagits

User avatar
Lasse-SL-500
Hedersmedlem
Hedersmedlem
Posts: 1747
Joined: Sun 03 Sep, 2006 09:48
Location: Stockholm

Re: Posten företagspaket - vilken cirkus

Postby Lasse-SL-500 » Sat 29 Nov, 2014 01:12

Haha, ursäkta att jag skrattar - men jag har inte sett den här tråden innan, och jag känner igen mig!! :)

Posten är helt fenomenala på att trassla till det! UPS är värdelösa också, men Posten ligger etta just nu i divisionen för totalt värdelösa postförmedlare! :mrgreen:

Jag hade beställt en dator från Tyskland, och denna hamnade i Postens klor i Sverige. Oj, vilken cirkus det blev. När man spårade paketet stod det att de varit hemma hos mig och försökt lämna paketet, men att jag inte hade varit anträffbar och de hade lämnat en avi. Inte f-n fanns det någon avi, och jag är 99.9% bombsäker på att de INTE hade varit och försökt leverera.

Jag åkte runt och letade efter paketet, och på tobaksaffären (som är postutdelningsställe) sa ägaren, en trevlig kille med turkiskt påbrå som brukar kalla mig "kapten" eller "mister" beroende på dagens humör och som jag blivit lite kompis med eftersom jag brukar köpa cigarrer av honom, på sitt rättframma sätt:

- Hey, kompis! Posten är j#$%&a efterblivna idioter, de kommer åka runt runt i Stockholm med ditt paket på flaket -- du måste ringa och stoppa idioterna!

På fjärde stället som jag stannade på och letade efter mitt paket - PostNord i Veddesta - så uppstod en situation som påminde om DDR 1983 eller så. Jag kom in helt ensam i lokalen, ringde på klockan. Ringde några gånger, väntade ca 10 minuter. Hör röster bakom väggen, det är folk där, men de skiter i att någon ringer på klockan. Han som kommer har toppluva inomhus och totalt håglös blick. Blänger på mig genom glaset (är en skjutlucka). Han totalignorerar mig, öppnar inte luckan utan sätter sig vid datorn bakom luckan och börjar surfa.

Jag blev faktiskt full i garv -- inte arg -- för det var så jäkla vansinnigt. Jag tänkte "aldrig i livet att jag knackar på glaset, han har ju sett mig och vet att jag väntar?". Så jag ringde hans chef istället (numret stod ovanför luckan). Chefen svarade och följande samtal utspelade sig (ungefär):

Jag berättade att jag väntat tio minuter medan jag hört att de struntat i mig, men att det nu kommit ut en grabb i toppluva som totalignorerade mig. Chefens svar var:

- Ja, asså, jag förstår ju honom.

Haha, vilket j#$%&a svar! :=) VM i värdelöst kundmottagande? Jag frågade:

- Vad bra att du förstår honom. Men kan du förstå mig, jag är ju kund här och letar efter mitt paket som ni lagt beslag på?

Haha, jag åkte därifrån tomhänt, men faktiskt skrattande. Det var så galet så jag faktiskt inte blev på dåligt humör. Men det är klart: vem f-n vill jobba på ett ställe där man blir sådär? Dt måste ju vara stora fel internt inom postens organisation, värdelösa mellanchefer.

Det slutade några dagar senare med att mitt paket dök upp på ett annat ställe. 24 timmar Tyskland - Stockholm. 4 dygn de sista tre kilometrarna. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
SL500 R129, 450 SL -77, CL600 -01,Kawa ZX9R

@ndreas
Expert
Expert
Posts: 517
Joined: Tue 13 Nov, 2012 20:40
Location: Västerås

Re: Posten företagspaket - vilken cirkus

Postby @ndreas » Sun 30 Nov, 2014 14:20

Hahahahaa.... Tack för dagens garv Lasse-SL-500.....

User avatar
Hynboholm
Guru
Guru
Posts: 4824
Joined: Mon 21 Mar, 2011 14:43
Location: Wermland.

Re: Posten företagspaket - vilken cirkus

Postby Hynboholm » Mon 01 Dec, 2014 12:05

Hynboholm wrote:Beställde mopeddelar den 18/11, sedan satte cirkus Posten igång...
Ett paket (70x70x20 vikt:9kg) ska transporteras ca 45mil i Sverige.
Den 25/11 låg det en lapp i brevlådan att posten försökt lämna paketet hemma hos mig.
Eftersom ingen var hemma, så stod det att jag kunde hämta paketet på ICA.
Nu har jag varit på ICA varje dag efter jobbet, men dom vet inte vart paketet är...
När jag själv söker på Posten.se så står det att "beräknat leveransdatum är 2014-12-01 före kl 17:00".
Tur att det inte var brådis denna gången... :roll:


Datum/Tidpunkt Plats Händelse
2014-11-27 19:56 Örebro, Sverige Försändelsen transporteras
2014-11-27 15:33 Örebro City-1, Sverige Försändelsen har hämtats för vidare transport
2014-11-27 04:24 Örebro, Sverige Försändelsen transporteras
2014-11-26 23:23 Örebro, Sverige Försändelsen transporteras
2014-11-21 12:01 Karlstad-Örsholmen, Sverige Försändelsen är överlämnad till lantbrevbäring för leverans
2014-11-21 12:00 Karlstad-Örsholmen, Sverige Försändelsen har ankommit distributionsterminal
2014-11-20 21:09 Örebro, Sverige Försändelsen transporteras
2014-11-19 16:11 NORSCAND IMPORT AB, Sverige Elektronisk förhandsinformation har mottagits


Nu har Posten kommit på att "Försändelsen kan eventuellt bli försenad".
Tillåt mig småle... :roll:

Postens senaste info när jag söker på mitt försändelse-id:
Försändelsen kan eventuellt bli försenad
2014-12-01 07:46 Karlstad-Örsholmen, Sverige Försändelsen har felsorterats

User avatar
MB_Star
Guru
Guru
Posts: 3716
Joined: Sat 01 Nov, 2003 21:32
Location: Dalarna Mora
Contact:

Re: Posten företagspaket - vilken cirkus

Postby MB_Star » Mon 01 Dec, 2014 17:29

Beställde 2st stora paket totalt 45kg

Från tyskland till dalarna frakten gick på 360kr hem till dörren och tog ca 2 dagar riktigt bra jobbat!

inrikesfrakten är ju för tusan dyrare!
w124 300D -85 "Skattesmitarn"
w460 300GD -83 OM605 Turbo 6mm meken pump

.,=====,o00o
//__l_l_,\____\,___
l_---\_l__l---O=O=O
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___ Projekt 300GD -81 "Drömbilen" 606Turbo och "463Look"

silentdawg
Expert
Expert
Posts: 740
Joined: Tue 08 Feb, 2011 19:53

Re: Posten företagspaket - vilken cirkus

Postby silentdawg » Mon 01 Dec, 2014 17:34

Nu är det här en tråd om posten, men jag vill samtidigt passa på att varna duktigt för mr auto som denna gång har trippelfakturerat mig trots att jag bara kommer få hälften av grejorna jag beställt, och som vanligt är deras kundservice ett j#$%&a skämt. Har bett om att bli raderad från deras kundbas för jag vill aldrig mer ens höra talas om detta blufföretag. Tycker nån mod att detta inlägg är magstarkt så radera det, men ni andra, tag varning!!
S212 R170 W126 W204
Image
Samt ca 140 tidigare bilar.

User avatar
Hynboholm
Guru
Guru
Posts: 4824
Joined: Mon 21 Mar, 2011 14:43
Location: Wermland.

Re: Posten företagspaket - vilken cirkus

Postby Hynboholm » Mon 01 Dec, 2014 18:39

silentdawg wrote:Nu är det här en tråd om posten, men jag vill samtidigt passa på att varna duktigt för mr auto som denna gång har trippelfakturerat mig trots att jag bara kommer få hälften av grejorna jag beställt, och som vanligt är deras kundservice ett j#$%&a skämt. Har bett om att bli raderad från deras kundbas för jag vill aldrig mer ens höra talas om detta blufföretag. Tycker nån mod att detta inlägg är magstarkt så radera det, men ni andra, tag varning!!


Här kan du frossa!

viewtopic.php?f=2&t=70466&p=694324&hilit=mister+auto#p694324


Return to “Snack-zon”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests