Postby Aruzo » Sun 04 Dec, 2011 01:43
Cpt Tuttle wrote:Må så vara men nu har jag ju både en skitmotor och en skitkaross så vad har jag att vara glad över?
Om det nu är så jäkla illa får du väl sälja bilen då. Tycker du ska ta och jämföra den bilen mot bilar i samma åldersklass! Hur många toyota cressida, Ford Escort eller volvo 240 från Början av 80 talet ser du på vägarna i dag? Väldigt många mindre än du ser w123er iaf! Med dom kraven du har på bil tycker ja du ska köpa dig en splitterny! Att påstå att w123 som är en konstruktion från 70talet och håller samma om inte bättre komfortstandard än många bilar som är 15 år nyare tycker jag är ett bra tecken på kvalitet!
Eller så kanske du bara vill stöta dig med alla w123 entusiaster här eller bara ha bekräftelse på din bil vad vet jag?
Tycker du ska köpa dig en v70 140 hästare tjejen har en sån den bara går och går och den rostar inte... men den e ju 15 år nyare åxå...........! Man får vad man betalar för att köpa sig en w123a å tro den inte ska rosta är som att köpa sig en Rover och tro på bra andrahandsvärde! (123an är klart driftsäkrare i detta fallet)
240D-81 735 astral silver metallic (Glömmer dig aldrig)
230E-82 876 cypress green metallic (Död)
200-88 702 rauchsilber (Brunnen)
200-83 737 classicweiss (Död)
300TD-81 (Såld)
250D-91 (Såld)
240-85 737 classicweiss *Dreams did not com true* (Död)
300TD-77 737 classicweiss This time were smokin it