MBSCA BIG ACTION MEET 2010 UPPDATERAD 26 augusti med bilder!

Här kan ni läsa och diskutera kring kommande och avverkade träffar, och anmäla ert intresse att vara med på dem!
User avatar
André MBSCA
Site Admin
Site Admin
Posts: 8406
Joined: Thu 20 Nov, 2003 12:04
Location: Västra Götaland, Alingsås
Contact:

Re: MBSCA BIG ACTION MEET 2010 + EFTERSNACKET & BILDER fr. s

Postby André MBSCA » Tue 20 Jul, 2010 15:21

PS! Jag ska snart ta tag i detta med bilder, filmer och referat etc. från "MBSCA Big Action Meet 2010".
Lite att ta hand om bara efter 6 månaders arbete med detta, samt hinna pusta ut! :P
Hoppas ni har överseende med detta - Återkommer som sagt! :wink:
___________

Image Brain in motion! Image
André MBSCA, Site Admin

__________________________________________
...................................................................................................... "IN MEMORIAN" :
................. Mercedes-Benz E 55 AMG -00 ......................... "SOM EN SPEGLING AV HIMLEN"
.........................................................................................................1992-2008
..Image...Image...Image......Image
__________________________________________

User avatar
Chris Mbsca
Site Admin
Site Admin
Posts: 7236
Joined: Sun 27 Apr, 2003 01:13
Location: Skärgårdsstad/Sthlm
Contact:

Re: MBSCA BIG ACTION MEET 2010 + EFTERSNACKET & BILDER fr. s

Postby Chris Mbsca » Tue 20 Jul, 2010 15:53

MasterPH wrote:

Ja Chris, vart var exempelvis du nånstans? Inte på träffen iaf..


I Florida på Semester...
Chris
--------------------------
Kör just nu:
S63 AMG BiTurbo(W222)
ML350/GLE (W166)

MBSCA-Shopen
CKM Car Design
Image

kungen
Hedersmedlem
Hedersmedlem
Posts: 1846
Joined: Thu 20 May, 2004 20:43
Location: Frillesås/halland

Re: MBSCA BIG ACTION MEET 2010 + EFTERSNACKET & BILDER fr. s

Postby kungen » Tue 20 Jul, 2010 16:19

Chris Mbsca wrote:
MasterPH wrote:

Ja Chris, vart var exempelvis du nånstans? Inte på träffen iaf..


I Florida på Semester...

va ! :shock: gick det före merca träffen :wink:
hadde velat se dina grymt snygga bilar men det kommer mer tillfällen
Lars-Peter 77
kör just nu skoda octavia 06a
Drar just nu en solifer artic 500-88 :)

C240t-98 såld bästa bil jag haft
E280-94 såld
200e-90 såld

amgen
Expert
Expert
Posts: 801
Joined: Mon 31 Aug, 2009 17:58
Location: Malmoe / Westcoast

Re: MBSCA BIG ACTION MEET 2010 + EFTERSNACKET & BILDER fr. s

Postby amgen » Tue 20 Jul, 2010 16:48

Tack för en fin träff!
:-D

Var där endast på lördagen.
Fin samling bilar!
Tufft med 201-meterstävlingen.

En eloge till arrangörerna
samt till norrmännen!

Blev visst lite spontanrace på hemvägen med
likasinnade från landets södra delar...
:roll:

Kul var det och jag återkommer gärna!


Vänliga hälsningar,
Peter.
C 55 T AMG Kleemann K2: -414 hk / 576 Nm. En sällsynt pärla! :-D

User avatar
Razorback
Hedersmedlem
Hedersmedlem
Posts: 1221
Joined: Thu 09 Feb, 2006 19:49
Location: Västra Götaland

Re: MBSCA BIG ACTION MEET 2010 + EFTERSNACKET & BILDER fr. s

Postby Razorback » Tue 20 Jul, 2010 16:57

André MBSCA wrote:
Razorback wrote:(en katt bland hermelinerna, eller hur man nu säger)

Usch! :x Hoppas vi slipper se sådant nästa gång!
Två underbara MB och så en dieseltraktor mitt i...
Man tycker ju att han kunde parkerat i andra ändan av fältet!


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Well, nu var det ju så att denna "katt", var en hårt arbetande sådan som
slet så hårt att han fick bli ihoplappad och sprutad på akuten i Alingsås...
...så, att han transporterade sig hit i "denna där" - well, vi kan ju inte slå ner honom... :lol: :lol:

Men nästa år vill jag se dig i en respektabel vagn! 8) :lol:


Jo, jag med. Och en som går snabbt på de däringa 201 metrarna :P
Last edited by Razorback on Wed 21 Jul, 2010 00:25, edited 3 times in total.
-

wollersheim
Halvproffs
Halvproffs
Posts: 153
Joined: Sun 10 Sep, 2006 18:54
Location: Pixbo (Göteborg)
Contact:

Re: MBSCA BIG ACTION MEET 2010 + EFTERSNACKET & BILDER fr. s

Postby wollersheim » Tue 20 Jul, 2010 20:58

Chris Mbsca wrote:
Olds wrote:Löjligt lite bilar... Mer på konsumparkeringen i Burträsk :wink:

Detta forum har många medlemmar från övre delen av Sverige. Varför inte lägga träffen i mitten av detta långa land. Det är väl mest rättvist.


Ja vi får se över detta med träffar tills nästa år och diskutera om dess framtid då intresset är så svalt....



Nu grabbar kan jag faaaaaan inte hålla mig längre! först och främst har detta kostat André och gänget(som jag tillhör) ett jä#la massa jobb, tid och då talar jag inte ens om pengarna. Träffen själv var den roligaste och bästa träffen jag har varit på och då har jag varit i holland, tyskland, norge och sverige. Den här träffen var i klass med Norrmännens årliga träffen på pers resort! på denna träffen händer i alla fall nåt! det hade dock varit roligare med fler bilar!

Och till dig Chris! Att inte du dyker upp är ju en sak, men att du sen reagerar så här och till och med quotar denna löjliga kommentaren tycker jag är riktigt j#v#a förnedrande!!!

P.s. Jag talar för mig själv och har bestämd själv att lägga upp den här kommentaren! se till att inte nån annan får Sk#t för detta!
Mercedes-Benz, långt efter man har glömt priset, blir man påminnt av kvaliteten!

wollersheim
Halvproffs
Halvproffs
Posts: 153
Joined: Sun 10 Sep, 2006 18:54
Location: Pixbo (Göteborg)
Contact:

Re: MBSCA BIG ACTION MEET 2010 + EFTERSNACKET & BILDER fr. s

Postby wollersheim » Tue 20 Jul, 2010 21:02

Tack alla för dem hjärta värmande kommentarer!
Mercedes-Benz, långt efter man har glömt priset, blir man påminnt av kvaliteten!

User avatar
Racing
Guru
Guru
Posts: 3027
Joined: Sun 01 May, 2005 16:02
Location: Götelaborg

Re: MBSCA BIG ACTION MEET 2010 + EFTERSNACKET & BILDER fr. s

Postby Racing » Tue 20 Jul, 2010 22:21

Lugn lugn min broder från Holland.
Summeringen e som jag ser det,så objektivt jag kan,att det som nu KOM gillade upplägget.
Ingen kan belastas för den dåliga uppslutningen,å om du ger det ett mått av självrannsakan e det inte så underligt att många kikade ut genom fönstret eller kikade på väderleks rapporten å gav f-n i det.

Vem hade kunnat beräkna rena monsun regnet?

Nä,varken plats eller upplägg brister.
Om ngt isf i min mening skall det till ännu mer action å aktiviteter.
Att tex blackrace biten var uppskattad e väl bortom allt tvivel?
Att maten var detsamma...
Att burnout tävlingen samt Dennis rent FANTASTISKA uppvisning i drifting e i samma skål....visst e de så.

Ingen råder över vädrets makter,men oroa dig inte för att upplägget var fel min holländske vän.
Den som tror ngt annat e TOTALT ute å cyklar.
Det e nämligen en BILTRÄFF å inte ett syföreningsmöte.
Tyvärr var vi ju bara ett band som lira på kvällen,å personligen tror jag det hade varit lagom med 3.
Men..återigen...semestrar,RIKTIGT taskigt väder...jag klandrar iaf ingen...å..vi som nu VAR där röjde väl lugnt sagt så gott vi kunde.

Nä Andre´.
SVINBRA jobbat,å ta inte åt dig för mkt av detta som ett bakslag utan sätt det i perspektiv å på´t igen bara.
Trägen vinner,å detta var som event sett HELT rätt.
Om NÅGOT fram med ännu mer aktiviteter under dan.Finns ju ett helt flygfält att ha irländsk julafton på :lol:
Turbocharging indeed is a blowjob!

jesper@gofastparts.se

User avatar
André MBSCA
Site Admin
Site Admin
Posts: 8406
Joined: Thu 20 Nov, 2003 12:04
Location: Västra Götaland, Alingsås
Contact:

Re: MBSCA BIG ACTION MEET 2010 + EFTERSNACKET & BILDER fr. s

Postby André MBSCA » Tue 20 Jul, 2010 22:27

Lite filmer att roa sig med tills det kommer mer bilder, filmer osv...

Första fem av "Razorback";


..........

..........

___________

Image Brain in motion! Image
André MBSCA, Site Admin

__________________________________________
...................................................................................................... "IN MEMORIAN" :
................. Mercedes-Benz E 55 AMG -00 ......................... "SOM EN SPEGLING AV HIMLEN"
.........................................................................................................1992-2008
..Image...Image...Image......Image
__________________________________________

User avatar
201 035
Expert
Expert
Posts: 471
Joined: Sun 06 May, 2007 20:57
Location: vaggeryd,malmbäck

Re: MBSCA BIG ACTION MEET 2010 + EFTERSNACKET & BILDER fr. s

Postby 201 035 » Tue 20 Jul, 2010 23:31

Tack Andrè och alla andra som annordnade denna träff, ni gjorde ett toppenjobb trots detta väder :hello2:
Kvällen var ju jättefin och trevlig, grisen smakade riktigt bra, alla som inte tog sig dit missade verkligen nått :!:
Nästa år ska jag se till att ha fixat diffspärren, justerat fjädringen(va lite stel) och monterat DTM-spjällen med standalonesprut, då j#$%&a ska jag ha mer chans mot övriga deltagare iallafall :wink: , det ska höras att jag gasar mest :lol: .

Ännu mer aktiviteter skulle vara skitskoj, kanske lite, konbanekörning.....skulle gynna oss med lite mindre bilar :roll: .

Priser skiter jag fullständigt i men det stod där två 124CE vid träffen vid prisutdelningen....iofs kanske utan röster men bägge med bra puts :|
2,5-16 (3,2-24) min lilla hobby
2,5-16 tjejens pärla
Hyundai Terracan vinterbilen
E320T CDI -00
Jerry Kjellgren

User avatar
André MBSCA
Site Admin
Site Admin
Posts: 8406
Joined: Thu 20 Nov, 2003 12:04
Location: Västra Götaland, Alingsås
Contact:

Re: MBSCA BIG ACTION MEET 2010 + EFTERSNACKET & BILDER fr. s

Postby André MBSCA » Tue 20 Jul, 2010 23:39

201 035 wrote:Tack Andrè och alla andra som annordnade denna träff, ni gjorde ett toppenjobb trots detta väder :hello2:
Kvällen var ju jättefin och trevlig, grisen smakade riktigt bra, alla som inte tog sig dit missade verkligen nått :!:
Nästa år ska jag se till att ha fixat diffspärren, justerat fjädringen(va lite stel) och monterat DTM-spjällen med standalonesprut, då j#$%&a ska jag ha mer chans mot övriga deltagare iallafall :wink: , det ska höras att jag gasar mest :lol: .

Ännu mer aktiviteter skulle vara skitskoj, kanske lite, konbanekörning.....skulle gynna oss med lite mindre bilar :roll: .

Priser skiter jag fullständigt i men det stod där två 124CE vid träffen vid prisutdelningen....iofs kanske utan röster men bägge med bra puts :|

Japp, jättefina båda två - men ingen av dem hade fått någon röst... tyvärr.
Tack Jerry för dina kommentarer för övrigt.
___________

Image Brain in motion! Image
André MBSCA, Site Admin

__________________________________________
...................................................................................................... "IN MEMORIAN" :
................. Mercedes-Benz E 55 AMG -00 ......................... "SOM EN SPEGLING AV HIMLEN"
.........................................................................................................1992-2008
..Image...Image...Image......Image
__________________________________________

User avatar
André MBSCA
Site Admin
Site Admin
Posts: 8406
Joined: Thu 20 Nov, 2003 12:04
Location: Västra Götaland, Alingsås
Contact:

Re: MBSCA BIG ACTION MEET 2010 + EFTERSNACKET & BILDER fr. s

Postby André MBSCA » Wed 21 Jul, 2010 00:49

Hpaddict wrote:stort tack alla inblandade för en grym träff :) skoj som f-n,

grymt käk, go musik, fina bilar och en härlig drifting uppvisning :)

mer sånt

mvh stångberg

Tack stångberg för dina uppiggande komentarer! :wink:

Volvo suger hästb....! wrote:STORT tack till alla Er som ordnat detta arrangemang, det gjorde ni förbannat bra :-D

En STOR eloge även till alla Er som på ett eller annat sätt visade upp era fordon,
antingen som rena utställningsobjekt eller i egenskap av att bara tokgasa så att
piss och skit yrde.....det kallar jag hög underhållningsfaktor 8)

Men vad höll alla dom medlemmar, som inte kom, på med en dag som denna :?:

Tycker det är STOR synd och skam att inte fler behagade släpa sig till Vår-
gårda idag, trots en del regn på förmiddagen......även om våra Mercor är
kända för att rosta så tål dom nog ändå lite fukt trots allt :roll:

Som sagt så hoppas jag på en fortsättning av detta arrangemang, och att fler
då visar sitt intresse genom att deltaga rent fysiskt.........over burnout :!:

Tack Tomas för ditt synnerligen, för mig iaf, upplyftande inlägg!
Kul att planerna ändrades och att du dök upp med Sonen trots allt! :-D


Titti wrote:Tack till alla er som ordnat denna träff :-D
Det var jättetrevligt,det här gjorde ni bra.

Tack Titti, det var kul att träffa er också! :-D
Synd bara att man vid ett sådant här tillfälle har så lite tid att snacka!


Jontes wrote::lol: En eloge till alla inblandade. lite mer aktiveteter kring området hade varit kanon, men det kanske var planerat och "kom av sig" på grund av vädret. Synd att man inte kunde stanna till kvällen, ni verkar ju haft riktigt trevligt. Får försöka bättra mig till nästa år. Bra uppslutning från norge, procentuellt sett så måste det nog ha varit bra högt beträffande BRABUS bilar!!! Det var även besök av ett par från Nederländerna som gjorde en lördags visit för att sedan åka hem igen på söndag (tyvärr så råkade han vara lite VOLVO frälst men vi får hoppas att träffen fick honom omvänd och hålla fast vid sin C-klass Diesel).

Ni får ha det så kul på cruisingen.

//Jonas

Tack Jonas!
Jo, vädret spelade ju oss ett spratt som sagt!
Japp, fler aktiviteter var inplanerade... :-(
Men de aktiviteter som hans med, funkade ju bra! :-D


kungen wrote:får tacka för en bra träff synd det inte kom fler.
satan vad vissa bilar gick tex lidas e55 en c32
sisst och minst :lol: en röd slk 230 kompressor
blev riktigt imponerad av den,tyckte den gick riktigt bra :shock: :-D

mvh/Lars-Peter med familj ps vill ha snabbare bil nu !! :lol:

Tack själv! :-D
Jo, Wille,s "lille röde" pinnar allt på bra! :wink:


FrodeS wrote:
Jontes wrote:Bra uppslutning från norge


Vi må jo vise hvordan man stiller på treff! Håper kanskje vi ser noen av dere på Gol neste år ??

En STOR takk til André og de andre som har arrangert. Jeg syns dette var veldig bra! Noen småting kan endres, men dette var første gangen i Vårgårda, jeg håper det blir flere!

og en STOR undring til alle dere som ikke kom. Hvor var dere? Jeg tror ikke det var stort mer enn ca. 40 bilder der, og ca. 10 av disse kom fra andre siden av riksgränsen :? Riktignok regnet det litt på formiddagen, men det ga seg etterhvert, og det var satt opp 5-6 store partytelt festet sammen til ett stort. Er litt regn alt som skal til for å skremme svensker? :-D

Tack själv Frode!
Jo, andelen Norrmän blev ju betydande, vilket jag ser som extra kul! :-D
Hälsa alla andra från Norge! :wink:


Jimmy ce34 wrote:Alla inblandade som anordnade denna träff gjorde ett bra jobb med att trotsa detta j#$%&a regnande. :x Jag personligen hade nog lite för höga förväntningar inför denna träffen, trodde att det skulle bli en riktigt stor träff med en massa bilar att gå och glo på. Det var ju då avverkat på någon halvtimme eller mindre...
201-meters körningen var riktigt kul trots att man inte har något spjut direkt, det var nog själva höjdpunkten tror jag och att få träffa lite medlemmar och snacka lite.
Får se om det blir någon mer träff, verkar meningslöst att stressa ihop en bil för något sånt här...

Ja du Jimmy, jag får ju säga att nog hade jag också högre förväntningar på deltagar-antalet..... mycket högre...
men många Svenska bilar är nog gjorda av socker - ty de verka smälta bort i lite regn...
Kul iallafall att du och de som ändock kom - just kom! :-D


Uky wrote:Jag var bara i Vårgårda några timmar på lördagen.

Stackars André och dom andra som slitit för att få till det.
Fint väder nästan hela veckan och så kommer regnet och ställer
till det hela...

Mycket trevligt att kika på och kul att så många ställde upp på 201-meters rakan.

Roligt att Wille SLK's gick så bra som den gjorde!

Hoppas att det grillade smakade!

Tack Ulf för dina sympatier och värmande ord! :-D
Jo då, det smakade läckergom maximum - jag tror jag drog i mig nästan 1 kilo kött...! :shock:
För senare rullade jag på ganska bra...
:drinking: .... :lol: :lol:

tirak2 wrote:Tackar och bugar för arrangemanget.
Alla ni som hjälpt till och ni som deltagit och kommit långväga och inte minst vår ledsagare Andre :thumbup:

tirak2

Tack själv för att du kom! :-D
Glöm inte att hälsa från mig till din Far!


V8 AMG wrote:Först och främst, tack till André & Co för ett bra jobb att arrangera denna träff! Vem var det som pratade om hur Blackracet fungerade och så,långa killen med kraftig Göteborgs dialekt? (Han som spelar elgitarr på bilderna :wink: ) Mycket bra och kunnig kille! *Tummen upp* 8)

Riktigt kul med 201m även fast min låda slirade och inte levererar all effekt till hjulen :drinking: :bad-words: :mrgreen:

Nästa fråga, vart var alla bilar? Vem bryr sig om det ska regna lite eller va mulet, är man intresserad av bilar/Mercedes så åker man väl iaf på en sån här träff oavsett avstånd och väder? För det är den enda anledning jag kan hitta till att det var så få bilar som var med...

Och den största frågan, vart var Chris själv och hans bil?

Tack själv Mange! Det var härligt att se en W210 ryta och röra på sig som din gjorde! :twisted: :-D
Japp, Mannen med de många kunskaperna är "Racing" här på forumet - och lira gura också.. "like a ringing bell".. 8)
Synd bara att man hade så dåligt med tid själv att snacka ordentligt! :-( :wink:


lidas wrote:Ja med risk för o bli "tjötig" så kan jag bara hålla med di andra att faan vad trevligt. Det är som vanligt bara o buga o tacka :-D Det är alltid lika kul o träffa dom gamla bekanta samt få chansen o träffa lite nya. Så tack igen André med fru samt alla andra som ställt upp, givetvis oxå "Racing" med ett suveränt "Weltclasse". Sen är det lite svårt att förstå att det inte finns fler intresserade av 9455 forummedlemmar.
Sen får man väl tacka för att man fick alla kombiröster, det fans dock flera snygga på plats :oops: :-D

Tack själv, din tio-poängare! :lol:
Hälsa och tacka hela familjen! :wink:


iumentum wrote:Takk for et hygglig treff. Selv om det var få biler var det absolutt verdt turen fra Norge. Dessverre måtte jeg forlate treffet før driftingen og burnouten begynte siden jeg hadde med 2 små unger.

Godt jobbet! Håper dere gjentar det til neste år :)

mvh
Alexander

Tack Alexander, och tack för att ni kom!
Hälsa hela familjen och resten av Norge-gänget! :-D


Winis Mbsca wrote:Ni ser ut och ha haft kul allihopa, önskar verkligen att man hade kunnat varit där. Men som jag sade redan långt innan det var klart var /när/hur årets träff skulle vara, så fanns det från min sida sett ingen chans varken ekonomiskt eller tidsmässigt att hinna med någon träff i år. Bröloppet slukade aldeles för mycket tid och pengar för det.

Men utan att lova för mycket så hoppas jag på att kunna medverka (aktivt) vid nästa års träff. Detta konceptet verkade helt klart kul.

Ja, jag visste ju låångt innan att DU inte skulle kunna komma i år!

Klart vi aktiverar oss till nästa år! 8) :-D


von_pro wrote:Får instämma med övriga och tacka för en väldigt trevlig träff och en trevlig crusing.

Någon måste ju vara sist att lämna crusingen på söndagen

Tack än en gång//Per

Tack själv Per för trevligt sällskap - inte bara på cruisingen, utan hela helgen med hjälp och allt!
Hoppas ni fick en trevlig rundpromenad i slottsruin-parken och att vilt-byffén smakade gott!
Hälsa partnern! :wink:


Mike Bike wrote:Jag ville inte åka hem, stannade aldeles för länge. Kom inte hem till Nyköping förrän efter 02:00 men det var det värt. Jag hade super kul hela dagen och alla jag träffade var riktigt trevliga.

Även om antalet bilar inte var det högsta fanns där en del riktigt fina åk. Vad sägs om en W124 Brabus 6,5, en sött pärlsmyckad sedan, en 190 Evo II eller en vit SL mfl mfl...

För att inte tala om den super schysta drifting showen av Dennis från Mjölby, sicken kille!!!

Ett jätte tack! till André och gänget som ordnat denna riktigt sköna träff. Hoppas allt går ihop för er.

Vi ses snart igen! Mikael

Hej Mikael!
Det var riktigt trevligt att träffas så där för första gången - så det är klart! ... Ja, att vi ses snart igen! :-D


amgen wrote:Tack för en fin träff!
:-D

Var där endast på lördagen.
Fin samling bilar!
Tufft med 201-meterstävlingen.

En eloge till arrangörerna
samt till norrmännen!

Blev visst lite spontanrace på hemvägen med
likasinnade från landets södra delar...
:roll:

Kul var det och jag återkommer gärna!

Vänliga hälsningar,
Peter.

Tack Peter - det får bli mer racing nästa år! :twisted: 8) :-D
___________

Image Brain in motion! Image
André MBSCA, Site Admin

__________________________________________
...................................................................................................... "IN MEMORIAN" :
................. Mercedes-Benz E 55 AMG -00 ......................... "SOM EN SPEGLING AV HIMLEN"
.........................................................................................................1992-2008
..Image...Image...Image......Image
__________________________________________

User avatar
André MBSCA
Site Admin
Site Admin
Posts: 8406
Joined: Thu 20 Nov, 2003 12:04
Location: Västra Götaland, Alingsås
Contact:

Re: MBSCA BIG ACTION MEET 2010 + EFTERSNACKET & BILDER fr. s

Postby André MBSCA » Wed 21 Jul, 2010 01:09

Racing wrote:Lugn lugn min broder från Holland.
Summeringen e som jag ser det,så objektivt jag kan,att det som nu KOM gillade upplägget.
Ingen kan belastas för den dåliga uppslutningen,å om du ger det ett mått av självrannsakan e det inte så underligt att många kikade ut genom fönstret eller kikade på väderleks rapporten å gav f-n i det.

Vem hade kunnat beräkna rena monsun regnet?

Nä,varken plats eller upplägg brister.
Om ngt isf i min mening skall det till ännu mer action å aktiviteter.
Att tex blackrace biten var uppskattad e väl bortom allt tvivel?
Att maten var detsamma...
Att burnout tävlingen samt Dennis rent FANTASTISKA uppvisning i drifting e i samma skål....visst e de så.

Ingen råder över vädrets makter,men oroa dig inte för att upplägget var fel min holländske vän.
Den som tror ngt annat e TOTALT ute å cyklar.
Det e nämligen en BILTRÄFF å inte ett syföreningsmöte.
Tyvärr var vi ju bara ett band som lira på kvällen,å personligen tror jag det hade varit lagom med 3.
Men..återigen...semestrar,RIKTIGT taskigt väder...jag klandrar iaf ingen...å..vi som nu VAR där röjde väl lugnt sagt så gott vi kunde.

Nä Andre´.
SVINBRA jobbat,å ta inte åt dig för mkt av detta som ett bakslag utan sätt det i perspektiv å på´t igen bara.
Trägen vinner,å detta var som event sett HELT rätt.
Om NÅGOT fram med ännu mer aktiviteter under dan.Finns ju ett helt flygfält att ha irländsk julafton på :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Bakslag? :shock: ....... detta var inget bakslag - vafaan är pengar? :roll: :roll:

Hysta väck en 25 papp på party är väl inget för en "mellan jobb" på A-kassa...? :shock:
Jag fick ju tillbaka en tredjedel i allafall... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Nä för tusan... detta var bara ett lätt förspel inför MBSCA Big Action Meet 2011 - så det så! :twisted: :lol: :lol: :lol:

Du vet Jesper - Rocka rôva....
8) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
___________

Image Brain in motion! Image
André MBSCA, Site Admin

__________________________________________
...................................................................................................... "IN MEMORIAN" :
................. Mercedes-Benz E 55 AMG -00 ......................... "SOM EN SPEGLING AV HIMLEN"
.........................................................................................................1992-2008
..Image...Image...Image......Image
__________________________________________

User avatar
Aboo
Seriös Hemmamekare
Seriös Hemmamekare
Posts: 125
Joined: Tue 01 Apr, 2008 20:49
Location: Skåne

Re: MBSCA BIG ACTION MEET 2010 + EFTERSNACKET & BILDER fr. s

Postby Aboo » Wed 21 Jul, 2010 01:18

André MBSCA wrote:RESULTAT PRISKLASSERNA!


Vad gäller "Best Coupé" så fanns ingen av de 2 (två) bilar som fått röster, på plats vid prisutdelningen.


Kan man fråga vilka det va?

Sen vilken trevlig dag. lite tråkigt men vädret under förmiddagen men sen vilket kanonväder. Verkligen tur att man inte vände som vi funderade lite på när man kom över åsen.

lite syn det inte kom fler bilar man alla som va där var förstklassiga så det fyllde upp kvoten.

Jag hoppas verkligen det blir fler gånger så man kan köra sin egen bil upp och inte åka.

Mvh Conrad (Silvrig CLK)
Mina MBs

190E 2,3 16 87
190e 3,2 AMG 93
AMG 3,2 T 87

User avatar
André MBSCA
Site Admin
Site Admin
Posts: 8406
Joined: Thu 20 Nov, 2003 12:04
Location: Västra Götaland, Alingsås
Contact:

Re: MBSCA BIG ACTION MEET 2010 + EFTERSNACKET & BILDER fr. s

Postby André MBSCA » Wed 21 Jul, 2010 01:51

Aboo wrote:
André MBSCA wrote:RESULTAT PRISKLASSERNA!


Vad gäller "Best Coupé" så fanns ingen av de 2 (två) bilar som fått röster, på plats vid prisutdelningen.


Kan man fråga vilka det va?

Sen vilken trevlig dag. lite tråkigt men vädret under förmiddagen men sen vilket kanonväder. Verkligen tur att man inte vände som vi funderade lite på när man kom över åsen.

lite syn det inte kom fler bilar man alla som va där var förstklassiga så det fyllde upp kvoten.

Jag hoppas verkligen det blir fler gånger så man kan köra sin egen bil upp och inte åka.

Mvh Conrad (Silvrig CLK)

Conrad, vad skönt att höra att det kändes värt att komma! :-D

Vad sen gäller "Best Coupé", där fick vi INGEN vinnare pga. att de 2 bilar som röstats på inte fanns kvar vid prisutdelningen.
I vilket fall, så var den som fått mest röster "Titti",s 560 SEC (SHF796) som fick 2 röster fler än Norska BD22707.
MEN ingen på plats - Inget pris... av flera anledningar, dels ingår prisutdelningen som ett inslag i kvällens program där
uppvisningen av pristagarna har ett "underhållningsvärde" i sig.
På så sätt så är det också ett "dragplåster" till kvällens fest&middag. En praktisk anledning är också att mellan de 5 klasserna,
hade vi lottdragning live, om i vilken ordning man fick välja sina priser (blandat prisbord).
___________

Image Brain in motion! Image
André MBSCA, Site Admin

__________________________________________
...................................................................................................... "IN MEMORIAN" :
................. Mercedes-Benz E 55 AMG -00 ......................... "SOM EN SPEGLING AV HIMLEN"
.........................................................................................................1992-2008
..Image...Image...Image......Image
__________________________________________


Return to “Träffar”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 50 guests