Hade bokat service hos Aronssons i Onsdags (10/2). När jag
slår på mobilen tisdag eftermiddag runt fem plingar det till och ett meddelande säger
att man har problem att ta bilen onsdag och ber mig ringa.
Jag ringer det anvisade numret. Svarare. Ringer deras vanliga nummer.
"...Våra telefontider är ... 17:00".
Inget i mailboxen, så det återstår bara att åka ner på vinst
eller förlust. Väl i Varberg visade det sig att man hade haft problem med en bil
dagen innan + VAB, men "Vi löser Din bil under dagen".
Hade ändå beställt en lånebil.
Bilen var klar under eftermiddagen. Väl hemkommen meddelade SMHI
att det skulle bli frost, så jag gick ut för att fylla på T-blå.
Behållaren var full.
Vid köpet 2015 hade jag fått en service, men säljföretaget var
om än kunnigt, så inte "Auktoriserat". Nu blev det en MB-
okulärbesiktning och kontroll och bilen finns i systemet
igen dvs MobiloLife till nästa service.