En formsydd spolarvätskebehållare :)
![Image](http://i84.photobucket.com/albums/k3/peter_055/Mobile%20Uploads/image_46.jpg)
![Image](http://i84.photobucket.com/albums/k3/peter_055/Mobile%20Uploads/image_47.jpg)
Marie wrote:Vad har du tappat på högerskärmen? Ser ju ut som en elak repa och buckla där.
Mattileinen wrote:Berätta gärna mer om plåtisarna
Hur breda är de nu/ hur breda ska de bli?
Hur går man till väga? Kapar du ur från en annan uppsättning med samma höjd och svetsar in?
peewee wrote:Så mina fälgar blir 8,5" ok till det ska jag ha 255 däck
M116 wrote:Kan någon upplysa en oförstående....?
Har sett flertalet snigelkonverterade M104 och de flesta väljer 104.980 (dvs den första typen).
Varför inte 104.992? Finns det nåt speciellt med de äldre, K-jetstyrda som underlättar konvertering? Vet ju att oljesprutet under kolvarna togs bort -93, men då bör ju ändå förserie 104.992 kunna kvala in som "turbovänlig", eller???
Users browsing this forum: No registered users and 59 guests