aroncbds wrote:och så har jag till min förvåning upptäckt att motorkuddarna har sjunkit ihop en aning
Härligt med nybesiktigat!
Köpte du billiga kuddar i Tyskland?
aroncbds wrote:och så har jag till min förvåning upptäckt att motorkuddarna har sjunkit ihop en aning
Hynboholm wrote:aroncbds wrote:och så har jag till min förvåning upptäckt att motorkuddarna har sjunkit ihop en aning
Härligt med nybesiktigat!
Köpte du billiga kuddar i Tyskland?
Tackar så mycket! Ja, visst är det kul med maskinnära programmering?Lasse-SL-500 wrote:Jag såg styrboxen och C-programmet först nu. Mycket cool (no pun intended), bra jobbat. Maskinnära programmering är väldigt kul - och kreativt!
aroncbds wrote:Då har man gått och köpt sig detta objekt. Får se när renoveringen kan komma igång!
torake wrote:Ha ha den lätte går vi inte på. Det är en modellbil.
AMG108 wrote:Jag har varit här sedan 2016, och läst på forumet i princip varje dag. Jag tror aldrig jag klickat på denna tråden, jag misstänker att det har med titeln att göra och att dieselkonverteringar roar mig måttligt.
BIG MISSTAKE!!! Vilket satans hästjobb du lagt ned på denna bilen, den blev ju helt galet fin!
Misstag 2: Jag har sträckläst den nu, började i eftermiddags och har nu så ont i kroppen så det är besvärligt att sitta. Jag har fått stå och läsa emellanåt.
Sedan noterade jag i början av tråden när du rostskyddade att du skulle få se om 10år huruvida det var effektivt eller inte, Detta var 11:e Mars 2010.
Så hur har det gått? Har du besegrat gevaliatrollen?
Nästa fråga blir osökt om du hunnit bygga upp något sug efter ett nytt projekt? Du har ju onekligen talangen för det menar jag.
Users browsing this forum: No registered users and 28 guests