C32'a 700-800Hk

Här visar och dokumenterar vi våra projekt. Endast för Mercedes modeller.
User avatar
MIDO
Expert
Expert
Posts: 546
Joined: Wed 07 Sep, 2005 07:06
Location: Solna

Re: C32'a 700-800Hk

Postby MIDO » Tue 22 Jun, 2010 10:38

Da jag sitter i Somalia, med ett nat som funkar "sadar"....Sa hoppas jag att ni kan ha overseende med att jag lankar det till min andra trad...http://www.zatzy.com/projekt/336718-mido-amg-c32-35.html#post4418561

Dar har ni bild pa leran...
Kommande mods;
Många och stora...hehe

nyllet
Expert
Expert
Posts: 596
Joined: Mon 25 Jun, 2007 18:12
Location: Lerum
Contact:

Re: C32'a 700-800Hk

Postby nyllet » Tue 22 Jun, 2010 11:28

MIDO wrote:Jag ville lägga upp en bild på vad lackeraren har hittat nu när dom plockar isär bilen, men det går tydligen inte att lägga upp bilder längre :!: :!: :?:

Vad dom hittat är iaf att vad den förra "lackeraren", Nyl...IDIOTEN har gjort när han har "satt ihop" bilen är att använda MODELL LERA!!! Vad IDIOTEN har gjort är att han satt modell lera bakom grillen för att få den att passa!!! Vilken idiot!!!

Men tyvärr kan jag ju inte lägga upp den bild jag har...



Hej Mido. hoppas allt är bra? vill bara förklara en sak för dig. vet inte du verkar inte kunna så mycket om lack o hur man gör huvar. men ska förklara för dig... när crille på Sportvagngs konsult skulle gjuta av din huv så lägger man i modell lera i hål man inte vill ha med. när man gjuter formen på din nu.. så kollar du i din kofiber huv så är dom hålen inte med i där grillen. tycker det är fult att skylla på mig hela tiden.. tror du jag är så dum???? tycker du ska ta be om ursäkt..
Mvh
Micke

Vill tacka mina sponsrorer


http://www.mbsca.com

User avatar
MIDO
Expert
Expert
Posts: 546
Joined: Wed 07 Sep, 2005 07:06
Location: Solna

Re: C32'a 700-800Hk

Postby MIDO » Tue 22 Jun, 2010 12:02

nyllet wrote:
MIDO wrote:Jag ville lägga upp en bild på vad lackeraren har hittat nu när dom plockar isär bilen, men det går tydligen inte att lägga upp bilder längre :!: :!: :?:

Vad dom hittat är iaf att vad den förra "lackeraren", Nyl...IDIOTEN har gjort när han har "satt ihop" bilen är att använda MODELL LERA!!! Vad IDIOTEN har gjort är att han satt modell lera bakom grillen för att få den att passa!!! Vilken idiot!!!

Men tyvärr kan jag ju inte lägga upp den bild jag har...



Hej Mido. hoppas allt är bra? vill bara förklara en sak för dig. vet inte du verkar inte kunna så mycket om lack o hur man gör huvar. men ska förklara för dig... när crille på Sportvagngs konsult skulle gjuta av din huv så lägger man i modell lera i hål man inte vill ha med. när man gjuter formen på din nu.. så kollar du i din kofiber huv så är dom hålen inte med i där grillen. tycker det är fult att skylla på mig hela tiden.. tror du jag är så dum???? tycker du ska ta be om ursäkt..


Du fick ju huven av Krille Efter att han hade gjort kolfiber huven, och du har även lackat huven utan grillen på....Eller vad vet jag, du kanske lackerade den med grillen på!? Så svaret på din fråga tror jag inte jag behöver ge!
Kommande mods;
Många och stora...hehe

nyllet
Expert
Expert
Posts: 596
Joined: Mon 25 Jun, 2007 18:12
Location: Lerum
Contact:

Re: C32'a 700-800Hk

Postby nyllet » Tue 22 Jun, 2010 12:09

MIDO wrote:
nyllet wrote:
MIDO wrote:Jag ville lägga upp en bild på vad lackeraren har hittat nu när dom plockar isär bilen, men det går tydligen inte att lägga upp bilder längre :!: :!: :?:

Vad dom hittat är iaf att vad den förra "lackeraren", Nyl...IDIOTEN har gjort när han har "satt ihop" bilen är att använda MODELL LERA!!! Vad IDIOTEN har gjort är att han satt modell lera bakom grillen för att få den att passa!!! Vilken idiot!!!

Men tyvärr kan jag ju inte lägga upp den bild jag har...



Hej Mido. hoppas allt är bra? vill bara förklara en sak för dig. vet inte du verkar inte kunna så mycket om lack o hur man gör huvar. men ska förklara för dig... när crille på Sportvagngs konsult skulle gjuta av din huv så lägger man i modell lera i hål man inte vill ha med. när man gjuter formen på din nu.. så kollar du i din kofiber huv så är dom hålen inte med i där grillen. tycker det är fult att skylla på mig hela tiden.. tror du jag är så dum???? tycker du ska ta be om ursäkt..


Du fick ju huven av Krille Efter att han hade gjort kolfiber huven, och du har även lackat huven utan grillen på....Eller vad vet jag, du kanske lackerade den med grillen på!? Så svaret på din fråga tror jag inte jag behöver ge!



har lackat huven utan grill annas hade den varit silver med tror jag. och jag plockat bort massa lera i från huven har gröpt ur lera ur den.. det har la ramlat ur mer då.. för har för mig att din grill sitter fast med skruvar så för står mig inte på hur du kan få fram att ja ska sätta ditt med med lera hur tänker du???
Mvh
Micke

Vill tacka mina sponsrorer


http://www.mbsca.com

User avatar
PUMPISH 300E
Nästan Guru
Nästan Guru
Posts: 2332
Joined: Wed 10 Sep, 2003 19:49
Location: Stockholm/bromma
Contact:

Re: C32'a 700-800Hk

Postby PUMPISH 300E » Wed 23 Jun, 2010 03:10

:popcorn:
Image
Fågelstjärt överladd! TurboGayLord



MB 300E Turbo-87
Roman 75
http://www.turbobanditen.se
http://www.burlak.net
http://www.benztrim.com

KOWALSKI 1

Re: C32'a 700-800Hk

Postby KOWALSKI 1 » Tue 03 Aug, 2010 16:34

!
Last edited by KOWALSKI 1 on Sat 04 Dec, 2010 19:38, edited 1 time in total.

User avatar
Bågspännaren
Expert
Expert
Posts: 930
Joined: Sat 13 May, 2006 19:02
Location: Järfälla, Stockholm
Contact:

Re: C32'a 700-800Hk

Postby Bågspännaren » Tue 24 Aug, 2010 22:36

Mido vad händer när är du hemma och visar bilen?
/Fredrik
C320 -05
SLK32 AMG -01
E420 -94
500SEC -89

User avatar
MIDO
Expert
Expert
Posts: 546
Joined: Wed 07 Sep, 2005 07:06
Location: Solna

Re: C32'a 700-800Hk

Postby MIDO » Sat 29 Jan, 2011 11:10

Tjena,

Varit väldigt tyst ang detta projekt under en lååååååååång tid...Och ni som följt tråden vet alla skit problem jag haft..

Dags att väcka upp tråden igen och säga att det har hänt en del saker och jag hoppas kunna ha mera nyheter under dom kommande 2-4 månaderna....Men jag "vågar" samtidigt inte hoppas för mycket... :-(

Men jag kan iaf säga att Matti jobbar på bilen även om det så klart inte blir lika mycket som innan SCRAM KK'ade...Men han kommer avsluta vad han startat... :-)
Kommande mods;
Många och stora...hehe

User avatar
Chris Mbsca
Site Admin
Site Admin
Posts: 7236
Joined: Sun 27 Apr, 2003 01:13
Location: Skärgårdsstad/Sthlm
Contact:

Re: C32'a 700-800Hk

Postby Chris Mbsca » Sun 30 Jan, 2011 10:44

Äntligen lite uppdateringar. :P
Chris
--------------------------
Kör just nu:
S63 AMG BiTurbo(W222)
ML350/GLE (W166)

MBSCA-Shopen
CKM Car Design
Image

User avatar
MIDO
Expert
Expert
Posts: 546
Joined: Wed 07 Sep, 2005 07:06
Location: Solna

Re: C32'a 700-800Hk

Postby MIDO » Tue 01 Feb, 2011 14:20

Chris Mbsca wrote:Äntligen lite uppdateringar. :P


Nya remhjulet är tillverkat och kommer höja trycket från 1bar till 1.5bar....

Men vågar inte hoppas för mycket...har ju gjort det "några" gånger innan och det har alltid slutat illa... :-(
Kommande mods;
Många och stora...hehe

User avatar
guran
Halvexpert
Halvexpert
Posts: 302
Joined: Tue 08 Jun, 2004 07:55
Location: Sollentuna

Re: C32'a 700-800Hk

Postby guran » Tue 01 Feb, 2011 16:03

MIDO wrote:
Chris Mbsca wrote:Äntligen lite uppdateringar. :P


Nya remhjulet är tillverkat och kommer höja trycket från 1bar till 1.5bar....

Men vågar inte hoppas för mycket...har ju gjort det "några" gånger innan och det har alltid slutat illa... :-(



f..n va kul. Då kan vi rejsa i sommar :-D

User avatar
MIDO
Expert
Expert
Posts: 546
Joined: Wed 07 Sep, 2005 07:06
Location: Solna

Re: C32'a 700-800Hk

Postby MIDO » Wed 02 Feb, 2011 12:48

guran wrote:
MIDO wrote:
Chris Mbsca wrote:Äntligen lite uppdateringar. :P


Nya remhjulet är tillverkat och kommer höja trycket från 1bar till 1.5bar....

Men vågar inte hoppas för mycket...har ju gjort det "några" gånger innan och det har alltid slutat illa... :-(



f..n va kul. Då kan vi rejsa i sommar :-D


Först måste jag få bilen...klar utan problem....Så vi får se...Men det vore kul! :-D
Kommande mods;
Många och stora...hehe

User avatar
MIDO
Expert
Expert
Posts: 546
Joined: Wed 07 Sep, 2005 07:06
Location: Solna

Re: C32'a 700-800Hk

Postby MIDO » Tue 05 Apr, 2011 15:11

19 April gäller....Om allt går som planerat...
Kommande mods;
Många och stora...hehe

User avatar
André MBSCA
Site Admin
Site Admin
Posts: 8406
Joined: Thu 20 Nov, 2003 12:04
Location: Västra Götaland, Alingsås
Contact:

Re: C32'a 700-800Hk

Postby André MBSCA » Tue 05 Apr, 2011 15:59

MIDO wrote:19 April gäller....Om allt går som planerat...

Låter förhoppningsfullt! Toppen! :-D
Hoppas du dyker upp på "MBSCA Big Action Meet 2011" så man få träffas och se bilen! :wink:
___________

Image Brain in motion! Image
André MBSCA, Site Admin

__________________________________________
...................................................................................................... "IN MEMORIAN" :
................. Mercedes-Benz E 55 AMG -00 ......................... "SOM EN SPEGLING AV HIMLEN"
.........................................................................................................1992-2008
..Image...Image...Image......Image
__________________________________________

User avatar
MIDO
Expert
Expert
Posts: 546
Joined: Wed 07 Sep, 2005 07:06
Location: Solna

Re: C32'a 700-800Hk

Postby MIDO » Tue 05 Apr, 2011 16:18

André MBSCA wrote:
MIDO wrote:19 April gäller....Om allt går som planerat...

Låter förhoppningsfullt! Toppen! :-D
Hoppas du dyker upp på "MBSCA Big Action Meet 2011" så man få träffas och se bilen! :wink:




Lämnar Somalia nu, börjar i nytt land slutet av April så vet ej hur jobb läget är där. Men om jag kan så kommer jag självklart! :-) OM jag nu får bilen!!!
Kommande mods;
Många och stora...hehe


Return to “Våra projekt”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 30 guests