Stein's Mb 190E 3.2 Turbo
- Stein Erik Svåsand
- Prospect
- Posts: 32
- Joined: Tue 23 Nov, 2010 17:29
Re: Stein's Mb 190E 3.2 Turbo
Da var veiv, svinghjul og tilton clutch levert inn til EBB. :)
- Stein Erik Svåsand
- Prospect
- Posts: 32
- Joined: Tue 23 Nov, 2010 17:29
Re: Stein's Mb 190E 3.2 Turbo
Legger ut noen bilder av travers og diff, samt steaming av tectyl under bilen!
190e 165mm diff og e320 210mm ASD
Fremre feste passer, men bakplaten skal kappes ut og må sveises inn bakplate ifra w124 subframe,
også må gulvet over diffen heves 3-4 cm for å få plass til diffen.
190e 165mm diff og e320 210mm ASD
Fremre feste passer, men bakplaten skal kappes ut og må sveises inn bakplate ifra w124 subframe,
også må gulvet over diffen heves 3-4 cm for å få plass til diffen.
Re: Stein's Mb 190E 3.2 Turbo
Stein Erik Svåsand wrote:Legger ut noen bilder av travers og diff, samt steaming av tectyl under bilen!
Jag hittar inga bilder på att du sprutar tectyl på bilen. Har du missat dem?
- kentapenta
- Hedersmedlem
- Posts: 1565
- Joined: Thu 29 Dec, 2005 20:22
- Location: tingsryd
Re: Stein's Mb 190E 3.2 Turbo
Redan imponerad
190D Binz-65, 190D Safari-65, 280S-71, 450SE-74, 500SEC-87,
Corvette C4 Cab-89 och så en Lexus RX300.
Corvette C4 Cab-89 och så en Lexus RX300.
- Stein Erik Svåsand
- Prospect
- Posts: 32
- Joined: Tue 23 Nov, 2010 17:29
Re: Stein's Mb 190E 3.2 Turbo
Veivparti og clutch henta hos ebb i helga.
Ser veldig bra ut, svinghjulet havna på 5.4kg, som blir 9,3kg med clutchen.
Blir bra det imotsetning til gamle svinghjulet og clutchen som vegde 17kg!
Ser veldig bra ut, svinghjulet havna på 5.4kg, som blir 9,3kg med clutchen.
Blir bra det imotsetning til gamle svinghjulet og clutchen som vegde 17kg!
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 33 guests