Uky wrote:Här finns talang!
Inte bara bilbyggeri, utan även förmåga
att välja bra scenerier för fotograferandet.
Den som ändå hade kvar ungdomens energi
...och ett stort garage...
åh tackar! :D!
Uky wrote:Här finns talang!
Inte bara bilbyggeri, utan även förmåga
att välja bra scenerier för fotograferandet.
Den som ändå hade kvar ungdomens energi
...och ett stort garage...
Karlie wrote:Hehe, jävel så fina bromsvärden! Tysk kvalitet när det är som bäst!
Riktigt imponerad av resultatet så långt. (Även om det i m in värld är lite bakvänt. Först frän motor, sen resten. Men skitsamma! ) Blev riktigt schysst med flockningen och den mörka mattan iaf! Ser kanonbra ut.
Hade jag varit dig hade jag skippat emblem på högersidan. Ju mindre krafs desto bättre :)
Är garanterat nere på Lördagen, och mitt nummer har du ju redan, så vi får se till att synas en sväng under dagen om det fungerar. Vore kul att se den live :) Grattis till besiktningen!
huckstar wrote:Är högtalargallret kromat?
Fanns det som tillval eller har du gjort det själv?
Lasse-SL-500 wrote:Jag gillar verkligen fälgarna
Lasse-SL-500 wrote:Ruskigt snygg bil !!!
Bland dagens bilar som är ganska fantasilösa (enligt mig), så upplevs den här som ruskigt snygg, och verkligen ovanlig.
Jag gillar verkligen fälgarna - plåtisar med blank kapsel och snobbringar är så otroligt rätt på bilen. Jag skulle själv vilja se snobbringar även bak, samt vita däcksidor för den ultimata looken. Då blir den riktigt ball. Tänk dig att glida in på macken bredvid en Lamborghini, kliva ur och gratulera Lamborghini-ägaren till att ha platsens NÄST snyggaste bil?
Och det vore jag, så skulle jag bygga inredningen med härliga, bekväma, mysiga skinnsoffor/fåtöljer (original), halvtonade rutor (inte svarta) - och lägga allt krut på motorn. En ultimat "sleeper", något som ser till 99% ut som något original (viktigt med 99% -- att lämna 1% som "inte stämmer" -- något som ger någon som är van en ledtråd att här är inte allt som det "ska", även om det ser så ut)
Och under huven en kompressormatad V8 på 600 hk.
Men det är jag det, och det är inte min bil. Och det är som du skriver - vill man så kan man återställa originalet.
Snygg instrumentbräda, bra jobbat över huvud taget - heja!!!
Users browsing this forum: No registered users and 14 guests