Postby TheMPG » Sat 08 Jun, 2013 21:41
Cpt Tuttle wrote:TheMPG wrote:och tveksam återgång på huvöppningsspaken,
Så det är en tvåa egentligen? Jag hade en gång i tiden en Volvo 164 där man inte fick igen huven om man inte petade tillbaka spaken för hand, och påpekade också det åt besiktningsmannen men han menade att det kunde han inte sätta någon anmärkning på.
Tydligen :D Det är iaf åtgärdat med lite smörjning.
Kollat spridarbilden på alla spridare idag, smörjt upp gaslänkaget, sett över alla bränsleslangar och konstaterat att tomgången sjunker något, men inte tillräckligt, när jag kopplar ut insugstempgivaren. Vet inte om det är fel på givaren eller om det bara är en del av en kedja med fel som ger hög tomgång. Konstaterade även dålig insugspackning så det får jag beställa hem och byta
-
Attachments
-
Jag fixar din AC!
W108 280SE 3.5, W124 E420, S203 C200T K, S202 C220 CDI, W124 200E, W202 C180, S202 C43T AMG, W123 200, W220 S500, W208 CLK 320 cab Högerstyrd, S210 E420T, W126 300 SE, W126 500 SEL B2 Armored, W116 450 SEL, W126 280SE, W124 200, W123 230E