Update 17/12
Tjenare
Det var ett tag sen det gjordes en uppdatering, men det är inte för att det inte har hänt nått utan snarare tvärtom;)
Har varit svårt att hinna med samt att det inte är jätte roliga uppdateringar att bara visa slip o kap bilder för jämnan.
Men nog snackat här är första delen av vad som blivit gjort sedan sist
Bara nån dag efter sista uppdateringen så sattes bilen upp i karossvaggan för att underlätta arbetet som skulle göras :)
Så otroligt smidigt att jobba med när man kan snurra runt den :)
Som ni ser på bilderna så var det rätt så mycket ytrost ovanför bakaxeln och en jädra massa ställen där de kommit rost under kitt strängarna så det var bara o börja köra trissan dag in o dag ut ett par dagar
Högarna med rost o kitt städades undan kontinuerligt men såg alltid ut såhär ^^
Passade även på att svetsa igen vissa hål jag inte ska ha kvar, gäller att få goa passbitar för att de ska bli bra :)
Tar sin tid men de blir bra tycker jag :)
Stort tack till Stefan som hjälper till hela tiden me allt som behövs :) sjukt skönt o få hjälp!
En annan kul nyhet är att polaren Nicklas Nyman har flyttat in i garaget med sitt nya projekt som ska byggas på denna e36a. Kommer bli en M50 Maskin, breddning, goa fälgar och en jädra massa döda däck när den e klar Kommer snart en projekt tråd för denna med :)
Sedan kan jag stolt presentera Street Performance som en fortsatt Sponsor in för 2015! Var förbi dom och hämtade upp de nya stolarna för bygget, det blev en uppsättning Sparco Corsa:D Sjukt snygg och skön stol att sitta i!
Är du själv sugen på ett par säten eller i stort sett allt mellan himmel o jord när det gäller motorsport o bilar så surfa in på deras hemsida eller besök deras fina butik på Backaplan i Göteborg!
http://www.streetperformance.se
Kommer sitta som ett smäck i bilen, stolarna köptes med fia fästen samt Skenor så det blir bra o säkert monterat. Får inte tömma på säkerheten...
Det var allt för denna gången, tänkte att jag släpper nästa uppdatering i helgen som innehåller massor av goa delar till bygget samt fler sponsorer och fler framgångar med bilen :)
Hörs i veckan!
//Mårten
Team Lovetap
Team Lovetap's Mercedes CLK 3.6L AMG
Re: Team Lovetap's Mercedes CLK 3.6L AMG
Projekttråd mercedes 190 2.6
viewtopic.php?f=31&t=48589
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=101789
projekttråd mercedes 190 2.0
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=78195&p=1
viewtopic.php?f=31&t=48589
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=101789
projekttråd mercedes 190 2.0
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=78195&p=1
Re: Team Lovetap's Mercedes CLK 3.6L AMG
Update 4/1
Tjenare
Det händer mycket med bygget och jag har haft alldeles för dåligt med tid o göra uppdateringar så jag gör ett ryck här:)
Börjar uppdateringen med att stolt kunna säga att Hedgehog Tuning & Motorsport fortsätter stödja oss i bilbyggandet och sponsrar detta året med alla chassi armar för bakvagnen i 7075 aluminium med uniballs! Riktigt fin finish, lätta armar, fullt ställbara och stumma!
Riktigt fina grejjer:)
Inga onödiga beslag överlever denna bantningen;)
Viktigt att få bort allt innan buren ska in
Slipandet på karossen började närma sig sitt slut:)
Sedan ringde det från StreetPerformance att lite fler delar hade landat i butiken, stack bort efter jobbet och hämtade upp dom direkt :)
Grejjerna som anlände denna gången var mitt nya Tilton Stående Pedalställ ihop med tilton bromsvätskebehållaren.
Dessa delar kollade jag redan på under tiden med 190an men hade helt enkelt inte plats i den bilen, vilket jag nu har i clkn istället:) Äntligen!
Sedan vart blästern klar efter lite försening, men det gjorde inte så mycket då de var väldigt noggranna och gjorde ett riktigt fint jobb :)
Första jag gjorde när blästergrejjerna kom var att sömsvetsa subframen för att den ska klara av det hårda livet, kommer även triangulära vissa infästningar för extra styrka framöver.
Samma vecka kom det ett sms att mina Cosmis XT206R fälgar anlänt till polarens garage (VC Racing), då blev det till att fara dit och plocka upp dom så man har dom hemma när det är dags att få ner bilen på backen :)
18x9.5" fram och 18x11" bak, otrolig finish även på dessa, lätta och riktigt snygg design:) Kan inte bärga mig att få se detta på bilen när den är på backen Det blev 6st 11" och 4st 9.5" så jag har reservfälgar fram samt ett par uppsättningar bakhjul:)
Är ni själva intresserade av en uppsättning Cosmis Racing Wheels så kontakta Seidoworks då han just nu har 15% på hela sortimentet! Missa inte chansen!
Efter ett par slutgiltiga timmar så vart det dags att rostskydda karossen innan chassi och liknande börjar monteras:)
Som ni ser på bilden så har jag monterat framvagnen här redan, detta är original framvagnen för att MadPerformance ska ha den som referens när han passar upp Nissan S14 framvagnen:)
Det var allt för denna uppdateringen, jag kan rekommendera att ni följer oss på Facebook för lite mer kontinuerliga små uppdateringar. Har svårt att hinna skriva här lika ofta som jag kan slänga upp en bild på Facebook:)
www.Facebook.com/TeamLovetap
Hörs i veckan
/Mårten
Team Lovetap
Tjenare
Det händer mycket med bygget och jag har haft alldeles för dåligt med tid o göra uppdateringar så jag gör ett ryck här:)
Börjar uppdateringen med att stolt kunna säga att Hedgehog Tuning & Motorsport fortsätter stödja oss i bilbyggandet och sponsrar detta året med alla chassi armar för bakvagnen i 7075 aluminium med uniballs! Riktigt fin finish, lätta armar, fullt ställbara och stumma!
Riktigt fina grejjer:)
Inga onödiga beslag överlever denna bantningen;)
Viktigt att få bort allt innan buren ska in
Slipandet på karossen började närma sig sitt slut:)
Sedan ringde det från StreetPerformance att lite fler delar hade landat i butiken, stack bort efter jobbet och hämtade upp dom direkt :)
Grejjerna som anlände denna gången var mitt nya Tilton Stående Pedalställ ihop med tilton bromsvätskebehållaren.
Dessa delar kollade jag redan på under tiden med 190an men hade helt enkelt inte plats i den bilen, vilket jag nu har i clkn istället:) Äntligen!
Sedan vart blästern klar efter lite försening, men det gjorde inte så mycket då de var väldigt noggranna och gjorde ett riktigt fint jobb :)
Första jag gjorde när blästergrejjerna kom var att sömsvetsa subframen för att den ska klara av det hårda livet, kommer även triangulära vissa infästningar för extra styrka framöver.
Samma vecka kom det ett sms att mina Cosmis XT206R fälgar anlänt till polarens garage (VC Racing), då blev det till att fara dit och plocka upp dom så man har dom hemma när det är dags att få ner bilen på backen :)
18x9.5" fram och 18x11" bak, otrolig finish även på dessa, lätta och riktigt snygg design:) Kan inte bärga mig att få se detta på bilen när den är på backen Det blev 6st 11" och 4st 9.5" så jag har reservfälgar fram samt ett par uppsättningar bakhjul:)
Är ni själva intresserade av en uppsättning Cosmis Racing Wheels så kontakta Seidoworks då han just nu har 15% på hela sortimentet! Missa inte chansen!
Efter ett par slutgiltiga timmar så vart det dags att rostskydda karossen innan chassi och liknande börjar monteras:)
Som ni ser på bilden så har jag monterat framvagnen här redan, detta är original framvagnen för att MadPerformance ska ha den som referens när han passar upp Nissan S14 framvagnen:)
Det var allt för denna uppdateringen, jag kan rekommendera att ni följer oss på Facebook för lite mer kontinuerliga små uppdateringar. Har svårt att hinna skriva här lika ofta som jag kan slänga upp en bild på Facebook:)
www.Facebook.com/TeamLovetap
Hörs i veckan
/Mårten
Team Lovetap
Projekttråd mercedes 190 2.6
viewtopic.php?f=31&t=48589
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=101789
projekttråd mercedes 190 2.0
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=78195&p=1
viewtopic.php?f=31&t=48589
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=101789
projekttråd mercedes 190 2.0
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=78195&p=1
Re: Team Lovetap's Mercedes CLK 3.6L AMG
Ser riktigt fint ut!
Kommer bli såå stygg när den står på marken.
hur/var kan man kolla in Seidoworks fälgar. Har googlat mm men hittade bara en film på tuben med lite på Japanska. Alltså om man vill avstå från Myface.
/Mikael
Kommer bli såå stygg när den står på marken.
hur/var kan man kolla in Seidoworks fälgar. Har googlat mm men hittade bara en film på tuben med lite på Japanska. Alltså om man vill avstå från Myface.
/Mikael
Brukis: w124 250D 1989
Glidare:
Chrysler New Yorker 1954
Graham Supercharger 1939
Glidare:
Chrysler New Yorker 1954
Graham Supercharger 1939
Re: Team Lovetap's Mercedes CLK 3.6L AMG
Mike Bike wrote:Ser riktigt fint ut!
Kommer bli såå stygg när den står på marken.
hur/var kan man kolla in Seidoworks fälgar. Har googlat mm men hittade bara en film på tuben med lite på Japanska. Alltså om man vill avstå från Myface.
/Mikael
Tackar mike!
Du får kontakta sebbe på sales@seidoworks.com så kan han ge dig info om vilka fälgar han har.
annars är de Facebook som gäller
/Mårten
Projekttråd mercedes 190 2.6
viewtopic.php?f=31&t=48589
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=101789
projekttråd mercedes 190 2.0
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=78195&p=1
viewtopic.php?f=31&t=48589
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=101789
projekttråd mercedes 190 2.0
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=78195&p=1
Re: Team Lovetap's Mercedes CLK 3.6L AMG
Update 6/1
Tjenare
Nu när chassit var rostskyddat och framvagnen var på så var det dags och få ner bilen från karossvaggan för att kunna bygga stolsfästen med mera. Det var inte världens lättaste grej när man inte har möjlighet och få in en truck i garaget. Men ihop med Stefan och Nicklas lite pallkragar och lite uppfinne rikedom så gick de till slut att få ner den;)
Safety first?:P
Väl nere på pallbockarna så hängde vi på skärmarna och för att kunna skära upp dom efter den framtida breddningen
Genom att ta bort genomslags gummin och fjädrar så fick man bilen till den höjden som kommer köras, det kommer bli en riktigt bred bil då den bli ännu bredare fram för att kunna få bra styrvinkel;) Gjorde kapningen med lite marginal så jag inte kapar för mkt..
När skärmarna var färdiga så var det dags att börja bygga stols fästen, denna gången valde jag att boxa upp fästen för stolarna. Blev riktigt stabilt och bra :)
Såhär ser fästena ut under sätet, dock kommer det användas 12:9 bult på allting när det är färdigt :)
Efter lite testande fram o tillbaka så valde jag även att byta ut mina Corsa stolar mot Sparco Evo 2 stolar istället, då Corsan var för tight i sittbrunnen samt för kort i ryggen för mig. Evo 2 an var mycket rymligare och gör de möjligt för fler passagerare att åka med än bara anorektiker o svältande bilbyggare ^^.
När stolsfästet på förar sidan var färdigt så mättes pedalstället in och ett fäste tillverkades, känns riktigt gött nu med pedalerna. Det ska dock byggas en upphöjning för fötterna innan pedalstället för att få rätt höjd på allting, sedan ska även fästet till MadPerformance som ska fräsa ur en hel del material för o få det lättare :)
Dags att presentera en riktigt spännande sponsor in för 2015 säsongen!
Svensk Turboservice från Göteborg kommer att hjälpa oss att bygga ett aggregat specifikt för våra behov som kommer hjälpa oss att nå vårat effekt mål som ligger på 700 hjulhästar!
Svensk Turboservice jobbar med att specialbygga turbo aggregat och kan skräddarsy aggregat just för kundens behov, här har ni killar som har jobbat länge och väl med det bästa och värsta inom turboöverladdning!
Ser fram emot att se vad de bygger ihop för 3.6an!
Kontakta dom ifall du vill ha hjälp med att få en riktigt fin turbo till ditt nya motorbygge. Räkna med sjukt mycket kunskap, kvalitets grejer och riktigt bra priser!
Tillbaka till byggandet! Jag hittade att bromsvätskebehållaren passade precis så bra som jag önskade i hålet ovanför pedalstället, men var tvungen att testa med huven för att vet att det inte tar i Går ju galant detta :)
Lite Slipande och svetsande senare så var fästet nästan klart, ska dock snyggas till lite :)
Blir ju smutt de här :)
Det som saknas för att få ner bilen på backen nu är att få hem mina Subframe bussningar för att kunna montera upp bakvagnsbryggan ihop med nav och länkarmar:) Sedan kan man få ner den på backen och kapa hjulhus med mera :)
Det var allt för denna gången, kommer ytterligare uppdateringar under veckan!
Hörs av
/Mårten
Team Lovetap
Tjenare
Nu när chassit var rostskyddat och framvagnen var på så var det dags och få ner bilen från karossvaggan för att kunna bygga stolsfästen med mera. Det var inte världens lättaste grej när man inte har möjlighet och få in en truck i garaget. Men ihop med Stefan och Nicklas lite pallkragar och lite uppfinne rikedom så gick de till slut att få ner den;)
Safety first?:P
Väl nere på pallbockarna så hängde vi på skärmarna och för att kunna skära upp dom efter den framtida breddningen
Genom att ta bort genomslags gummin och fjädrar så fick man bilen till den höjden som kommer köras, det kommer bli en riktigt bred bil då den bli ännu bredare fram för att kunna få bra styrvinkel;) Gjorde kapningen med lite marginal så jag inte kapar för mkt..
När skärmarna var färdiga så var det dags att börja bygga stols fästen, denna gången valde jag att boxa upp fästen för stolarna. Blev riktigt stabilt och bra :)
Såhär ser fästena ut under sätet, dock kommer det användas 12:9 bult på allting när det är färdigt :)
Efter lite testande fram o tillbaka så valde jag även att byta ut mina Corsa stolar mot Sparco Evo 2 stolar istället, då Corsan var för tight i sittbrunnen samt för kort i ryggen för mig. Evo 2 an var mycket rymligare och gör de möjligt för fler passagerare att åka med än bara anorektiker o svältande bilbyggare ^^.
När stolsfästet på förar sidan var färdigt så mättes pedalstället in och ett fäste tillverkades, känns riktigt gött nu med pedalerna. Det ska dock byggas en upphöjning för fötterna innan pedalstället för att få rätt höjd på allting, sedan ska även fästet till MadPerformance som ska fräsa ur en hel del material för o få det lättare :)
Dags att presentera en riktigt spännande sponsor in för 2015 säsongen!
Svensk Turboservice från Göteborg kommer att hjälpa oss att bygga ett aggregat specifikt för våra behov som kommer hjälpa oss att nå vårat effekt mål som ligger på 700 hjulhästar!
Svensk Turboservice jobbar med att specialbygga turbo aggregat och kan skräddarsy aggregat just för kundens behov, här har ni killar som har jobbat länge och väl med det bästa och värsta inom turboöverladdning!
Ser fram emot att se vad de bygger ihop för 3.6an!
Kontakta dom ifall du vill ha hjälp med att få en riktigt fin turbo till ditt nya motorbygge. Räkna med sjukt mycket kunskap, kvalitets grejer och riktigt bra priser!
Tillbaka till byggandet! Jag hittade att bromsvätskebehållaren passade precis så bra som jag önskade i hålet ovanför pedalstället, men var tvungen att testa med huven för att vet att det inte tar i Går ju galant detta :)
Lite Slipande och svetsande senare så var fästet nästan klart, ska dock snyggas till lite :)
Blir ju smutt de här :)
Det som saknas för att få ner bilen på backen nu är att få hem mina Subframe bussningar för att kunna montera upp bakvagnsbryggan ihop med nav och länkarmar:) Sedan kan man få ner den på backen och kapa hjulhus med mera :)
Det var allt för denna gången, kommer ytterligare uppdateringar under veckan!
Hörs av
/Mårten
Team Lovetap
Projekttråd mercedes 190 2.6
viewtopic.php?f=31&t=48589
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=101789
projekttråd mercedes 190 2.0
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=78195&p=1
viewtopic.php?f=31&t=48589
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=101789
projekttråd mercedes 190 2.0
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=78195&p=1
Re: Team Lovetap's Mercedes CLK 3.6L AMG
Riktigt fint bygge detta!
Mercedes w123 240dieselturbo 1982
Mercedes S123 300TDT 1982
Mercedes R129 500sl 1990
Mercedes S123 300TDT 1982
Mercedes R129 500sl 1990
- Mattileinen
- Hedersmedlem
- Posts: 1753
- Joined: Fri 07 Oct, 2011 20:15
Re: Team Lovetap's Mercedes CLK 3.6L AMG
Fint att du kommer ihåg att uppdatera här så alla vi som inte använder facebook får se allt skoj du hittar på!
Bra jobbat annars! Kan tänka mig att det är ganska tacksamt med ett par extra armar ibland
Bra jobbat annars! Kan tänka mig att det är ganska tacksamt med ett par extra armar ibland
Re: Team Lovetap's Mercedes CLK 3.6L AMG
pasi wrote:Riktigt fint bygge detta!
Tackar :) kul att höra
Mattileinen wrote:Fint att du kommer ihåg att uppdatera här så alla vi som inte använder facebook får se allt skoj du hittar på!
Bra jobbat annars! Kan tänka mig att det är ganska tacksamt med ett par extra armar ibland
Hehe ja man får ju tänka på er också Tackar :) Ja de gör sjukt mkt :)
//Mårten
Projekttråd mercedes 190 2.6
viewtopic.php?f=31&t=48589
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=101789
projekttråd mercedes 190 2.0
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=78195&p=1
viewtopic.php?f=31&t=48589
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=101789
projekttråd mercedes 190 2.0
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=78195&p=1
Re: Team Lovetap's Mercedes CLK 3.6L AMG
Update 9/1
Tjenare
Bygget fortskrider och jag hoppar rätt in i uppdateringen då det är lite tight med tid;)
Började med att sticka bort till Madperformance och hämtade upp mitt fäste jag gjort till pedalstället, han hjälpte mig att fräsa ur det lite snyggt och så att det inte blir så tungt
Sedan blev det o mäta in positionen ännu en gång och sedan svetsa fast det, blev ju riktigt fint detta :)
Som tur var hade jag turen att min polare fabian åkte ner hela vägen från skövde återigen för att hjälpa mig att skruva,
det är riktiga vänner det! hade aldrig gått utan dig fabian!
Sedan kom samtalet att mina bussningar var klara, då vart de full rulle bort och hämta dessa! Sedan fick jag som tur va låna pressen i Specialsvarvs garage som gjorde att vi kunde få färdigt subframen direkt:) stort tack till Anders på Specialsvarv för lånet av pressen!
Tyvärr fick jag ingen bild på subframen löst för det var bråttom att få upp den sedan var det dags o montera alla stagen från Hedgehog Tuning & Motorsport, tycker de ser så porrigt ut
När bak fjädringen var monterad så satte vi på bultkonverteringen och en fälg för att få målat vart vi skulle skära skärmarna, tog med lite marginal så vi inte kapa för mkt
vi hamnade relativt nära höjden men den är lite för hög här på bilden då camberstagen begränsar oss i nuläget, men kommer byggas special för att kunna åka tillräckligt lågt
Kommer bli riktigt mekvänligt denna höjden ^^.
Sedan spårade det ut med lampor, tejp, flares, front, kofångare osv:D lite för att få ett litet helhets intryck
Kommer bli riktigt fett detta känner jag på mig, takhöjden på bilden är 132 cm och då är de bra markfrigång under så
lite lägre kommer den nog bli ibak iaf :)
Testade med polarens flares som han hade liggandes och den främre är f-n som gjord för denna bilen ^^. men den kommer bli ännu bredare med styrvinkel grejerna på så den funkar tyvärr inte
En riktigt padda!
Sedan var bilen klar att rulla bort till Madperformance för burbygge, s14 framvagnen med mera:) Vi passade då på att ringa ner våran polare Barry Lee som kom ner och fotade bilen innan den rullades bort:)
Barry kommer ihop med Joakim Thagesson (Static Pictures) fota och filma åt oss under säsongen! Bilderna som togs
denna gången kommer sponsorerna få posta på sina sidor, dock har jag en att retas med lite
Det här kontoret kommer jag trivas alldeles ypperligt i! Bilderna blev riktigt feta så håll utkik på Facebook för att få se några av de andra bilderna
Det var allt för denna gången, i nästa uppdatering så kommer det lite motor bygge skulle jag tro
Hörs o syns!
//Mårten
Team Lovetap
Tjenare
Bygget fortskrider och jag hoppar rätt in i uppdateringen då det är lite tight med tid;)
Började med att sticka bort till Madperformance och hämtade upp mitt fäste jag gjort till pedalstället, han hjälpte mig att fräsa ur det lite snyggt och så att det inte blir så tungt
Sedan blev det o mäta in positionen ännu en gång och sedan svetsa fast det, blev ju riktigt fint detta :)
Som tur var hade jag turen att min polare fabian åkte ner hela vägen från skövde återigen för att hjälpa mig att skruva,
det är riktiga vänner det! hade aldrig gått utan dig fabian!
Sedan kom samtalet att mina bussningar var klara, då vart de full rulle bort och hämta dessa! Sedan fick jag som tur va låna pressen i Specialsvarvs garage som gjorde att vi kunde få färdigt subframen direkt:) stort tack till Anders på Specialsvarv för lånet av pressen!
Tyvärr fick jag ingen bild på subframen löst för det var bråttom att få upp den sedan var det dags o montera alla stagen från Hedgehog Tuning & Motorsport, tycker de ser så porrigt ut
När bak fjädringen var monterad så satte vi på bultkonverteringen och en fälg för att få målat vart vi skulle skära skärmarna, tog med lite marginal så vi inte kapa för mkt
vi hamnade relativt nära höjden men den är lite för hög här på bilden då camberstagen begränsar oss i nuläget, men kommer byggas special för att kunna åka tillräckligt lågt
Kommer bli riktigt mekvänligt denna höjden ^^.
Sedan spårade det ut med lampor, tejp, flares, front, kofångare osv:D lite för att få ett litet helhets intryck
Kommer bli riktigt fett detta känner jag på mig, takhöjden på bilden är 132 cm och då är de bra markfrigång under så
lite lägre kommer den nog bli ibak iaf :)
Testade med polarens flares som han hade liggandes och den främre är f-n som gjord för denna bilen ^^. men den kommer bli ännu bredare med styrvinkel grejerna på så den funkar tyvärr inte
En riktigt padda!
Sedan var bilen klar att rulla bort till Madperformance för burbygge, s14 framvagnen med mera:) Vi passade då på att ringa ner våran polare Barry Lee som kom ner och fotade bilen innan den rullades bort:)
Barry kommer ihop med Joakim Thagesson (Static Pictures) fota och filma åt oss under säsongen! Bilderna som togs
denna gången kommer sponsorerna få posta på sina sidor, dock har jag en att retas med lite
Det här kontoret kommer jag trivas alldeles ypperligt i! Bilderna blev riktigt feta så håll utkik på Facebook för att få se några av de andra bilderna
Det var allt för denna gången, i nästa uppdatering så kommer det lite motor bygge skulle jag tro
Hörs o syns!
//Mårten
Team Lovetap
Projekttråd mercedes 190 2.6
viewtopic.php?f=31&t=48589
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=101789
projekttråd mercedes 190 2.0
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=78195&p=1
viewtopic.php?f=31&t=48589
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=101789
projekttråd mercedes 190 2.0
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=78195&p=1
- Mercafreaket
- Guru
- Posts: 9639
- Joined: Mon 12 May, 2003 18:16
- Location: Tavelsjö (Västerbotten)
- Contact:
Re: Team Lovetap's Mercedes CLK 3.6L AMG
Uppa lite bilder här med för oss som inte har facebook av någon anledning
'83 Patrik Nilsson
Nuvarande åkdon: '79 Honda CB750K (besiktigad för evigt) + en bunt mopeder
'06 BMW 525 MAD
'88 230CE (My Darling) http://www.garaget.org/?car=25739 On the road again. Över 400'Km
'99 C180 Classic endast 11.000 mil
Tjänstesnurra '21 W640 116CDI
Nuvarande åkdon: '79 Honda CB750K (besiktigad för evigt) + en bunt mopeder
'06 BMW 525 MAD
'88 230CE (My Darling) http://www.garaget.org/?car=25739 On the road again. Över 400'Km
'99 C180 Classic endast 11.000 mil
Tjänstesnurra '21 W640 116CDI
Re: Team Lovetap's Mercedes CLK 3.6L AMG
Mercafreaket wrote:Uppa lite bilder här med för oss som inte har facebook av någon anledning
yes ja kan posta dom här i veckan :)
//mårten
Projekttråd mercedes 190 2.6
viewtopic.php?f=31&t=48589
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=101789
projekttråd mercedes 190 2.0
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=78195&p=1
viewtopic.php?f=31&t=48589
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=101789
projekttråd mercedes 190 2.0
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=78195&p=1
Re: Team Lovetap's Mercedes CLK 3.6L AMG
Holy crap! fortsätt uppdatera!
Mercedes 190E 2,3 16V -85 .. Bruksbilen
Mercedes 190E 2,3 16V -85 ..Projektbilen, blir den någonsin klar? :(
Dodge Charger 440 RT/SE -69
Dodge Challenger SRT8 -08, (First Edition)
Porsche 996TT -03
Nissan Navara 2008
Mercedes R500L -07
Mercedes 190E 2,3 16V -85 ..Projektbilen, blir den någonsin klar? :(
Dodge Charger 440 RT/SE -69
Dodge Challenger SRT8 -08, (First Edition)
Porsche 996TT -03
Nissan Navara 2008
Mercedes R500L -07
Re: Team Lovetap's Mercedes CLK 3.6L AMG
Så mycket snyggare den modellen blev den den kom ner på backen! Följer med stort intresse.
Psycho
Psycho
In pursuit of ecxellence!!
Just nu: 300 TDT -83 - Ett stycke bilkultur
B170 NGT-09 vardagstransport
B180 NGT-10 *Såld* - skitbil!
S500Lång-00 *Såld* - Komfortkung
500E-92 *Såld* - Oslagbar!
SL 500-92 *Såld* - Leva en dröm
C230K-96 *Såld* - Helt OK
190-89 *Såld*- Insteget
Just nu: 300 TDT -83 - Ett stycke bilkultur
B170 NGT-09 vardagstransport
B180 NGT-10 *Såld* - skitbil!
S500Lång-00 *Såld* - Komfortkung
500E-92 *Såld* - Oslagbar!
SL 500-92 *Såld* - Leva en dröm
C230K-96 *Såld* - Helt OK
190-89 *Såld*- Insteget
Re: Team Lovetap's Mercedes CLK 3.6L AMG
psycho wrote:Så mycket snyggare den modellen blev den den kom ner på backen! Följer med stort intresse.
Psycho
Ja man får se förbi det gubbiga yttre
tackar så mkt kul att höra :)
Jarven wrote:Holy crap! fortsätt uppdatera!
hehe Tackar :D de ska jag göra
//Mårten
Projekttråd mercedes 190 2.6
viewtopic.php?f=31&t=48589
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=101789
projekttråd mercedes 190 2.0
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=78195&p=1
viewtopic.php?f=31&t=48589
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=101789
projekttråd mercedes 190 2.0
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=78195&p=1
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 41 guests