Sjukt läcker w220

Filmer som vi hittar på Youtube. Endast filmer som finns på Youtube är tillåtna. Länkningar är inte tillåtet, utan alla filmer måste bäddas in med "Film" knappen.
User avatar
André MBSCA
Site Admin
Site Admin
Posts: 8406
Joined: Thu 20 Nov, 2003 12:04
Location: Västra Götaland, Alingsås
Contact:

Re: Sjukt läcker w220

Postby André MBSCA » Thu 05 Mar, 2009 21:34

Alltså - visst är det skitläckert med sänkta bilar, speciellt en sådan här som verkligen passar i sänkt läge,
MEN, det behöver väl ändå inte se ut som att bilen har säckat ihop totalt (ser ju billigt ut!) - så upp några centi så skulle det bli kanoners!
___________

Image Brain in motion! Image
André MBSCA, Site Admin

__________________________________________
...................................................................................................... "IN MEMORIAN" :
................. Mercedes-Benz E 55 AMG -00 ......................... "SOM EN SPEGLING AV HIMLEN"
.........................................................................................................1992-2008
..Image...Image...Image......Image
__________________________________________

User avatar
Merca-Hakan
Guru
Guru
Posts: 2833
Joined: Wed 14 Dec, 2005 20:26
Location: Norrland

Re: Sjukt läcker w220

Postby Merca-Hakan » Thu 05 Mar, 2009 21:35

oldsguy wrote:denna är ju riktigt fin den med 8)


skärmkanten bak verkar va duktigt valsad iaf! 8)


skaffar jag en w220 nån vacker dag så har man ju nått att sträva efter iaf.. :lol:
men det vore lite kul å veta hur de har gått till väga med fjädringen me tanke på att de e airmatic på dessa, eller har jag förstått fel? :scratch:
Håkan -84

User avatar
Chris Mbsca
Site Admin
Site Admin
Posts: 7236
Joined: Sun 27 Apr, 2003 01:13
Location: Skärgårdsstad/Sthlm
Contact:

Re: Sjukt läcker w220

Postby Chris Mbsca » Thu 05 Mar, 2009 23:32

Man sänker dem elektroniskt med en modul eller byter till reglerbara stag från bla Lars K.
Chris
--------------------------
Kör just nu:
S63 AMG BiTurbo(W222)
ML350/GLE (W166)

MBSCA-Shopen
CKM Car Design
Image

oldsguy
Seriös Hemmamekare
Seriös Hemmamekare
Posts: 127
Joined: Mon 16 Feb, 2009 12:22

Re: Sjukt läcker w220

Postby oldsguy » Fri 06 Mar, 2009 00:39

André MBSCA wrote:Alltså - visst är det skitläckert med sänkta bilar, speciellt en sådan här som verkligen passar i sänkt läge,
MEN, det behöver väl ändå inte se ut som att bilen har säckat ihop totalt (ser ju billigt ut!) - så upp några centi så skulle det bli kanoners!


faktiskt så är vi överens om att bilar ska ha den där "perfekta" sänkningen :-)
men att det osar billigt över dessa håller jag inte med om , iofs är man ju förtillfället en arb "sökande" gnällspik :wink: som bara drömmer om att få vinna lite deg så man får råd att köpa merca igen :lol:

User avatar
walle
Expert
Expert
Posts: 691
Joined: Sun 24 Feb, 2008 14:54

Re: Sjukt läcker w220

Postby walle » Fri 06 Mar, 2009 00:41

Chris Mbsca wrote:Ja MAE e OK. Men kopiorna av keskin ser skit ut i hjämförelse. Synd att dom ska göra lowriders av dem bara. Upp lite...

Nä, keskin ser inte så roliga ut o bilen skulle nog upp någon cm det har du helt rätt i,L.K stag
Image

N!
Nästan Guru
Nästan Guru
Posts: 2137
Joined: Wed 01 Aug, 2007 17:22

Re: Sjukt läcker w220

Postby N! » Fri 06 Mar, 2009 00:42

Jag gissar på att vi kommer att få se fler sådana här ytterligheter som visar så mycket fälg och så lite däck som möjligt. Ser lite kul ut, men kan inte vara kul att köra på!
...sålt min AMG E60 T S210 -98 7-sitsig med avtagbar dragkrok.

User avatar
Merca-Hakan
Guru
Guru
Posts: 2833
Joined: Wed 14 Dec, 2005 20:26
Location: Norrland

Re: Sjukt läcker w220

Postby Merca-Hakan » Fri 06 Mar, 2009 01:12

Chris Mbsca wrote:Man sänker dem elektroniskt med en modul eller byter till reglerbara stag från bla Lars K.


aha se där.. den där modulen lär väll kosta en bra slant antar jag!
fast ifs.. har man råd å köpa en töcken kärra så ha man nog råd med såna grejer också ifs.
Håkan -84


Return to “Filmer”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest