Jag har en -97 w202 utan ac. Nu har kupefläkten skaffat sig ett eget liv. När bilen startas kall går den alltid men har du kört och stannat till så är kupé fläkten död. Hoppar ofta igång i ett gupp el med ett välriktat slag mot instrument brädan. Är det fläkt motståndet el själva fläkten som vill tacka för sig?
Är det olika fläktar på bil med och utan ac?
Tack på förhand //Magnus
Kupé fläkt problem
Kupé fläkt problem
Det är billigt att trimma men dyrt att få det att hålla...
Magnus Sandberg
Toyota Caldina GT-T St 215 -98
C36 AMG -95 Bornit Met *såld*
190E 2,3 16VT -86 *såld*
190E 2,3 -87 *såld*
220TE -93 *såld*
Magnus Sandberg
Toyota Caldina GT-T St 215 -98
C36 AMG -95 Bornit Met *såld*
190E 2,3 16VT -86 *såld*
190E 2,3 -87 *såld*
220TE -93 *såld*
Re: Kupé fläkt problem
Det är samma fläktmotor till samtliga vänsterstyrda W202.
Art no: 202 820 93 42
Art no: 202 820 93 42
Om nu kvinnors simultanförmåga är så jäkla bra, hur kommer det sig att de inte kan ha sex medan de har huvudvärk??
- Mercafreaket
- Guru
- Posts: 9639
- Joined: Mon 12 May, 2003 18:16
- Location: Tavelsjö (Västerbotten)
- Contact:
Re: Kupé fläkt problem
Kolborsten i fläktmotorn är slut.
'83 Patrik Nilsson
Nuvarande åkdon: '79 Honda CB750K (besiktigad för evigt) + en bunt mopeder
'06 BMW 525 MAD
'88 230CE (My Darling) http://www.garaget.org/?car=25739 On the road again. Över 400'Km
'99 C180 Classic endast 11.000 mil
Tjänstesnurra '21 W640 116CDI
Nuvarande åkdon: '79 Honda CB750K (besiktigad för evigt) + en bunt mopeder
'06 BMW 525 MAD
'88 230CE (My Darling) http://www.garaget.org/?car=25739 On the road again. Över 400'Km
'99 C180 Classic endast 11.000 mil
Tjänstesnurra '21 W640 116CDI
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 6 guests