Ah ok, jo det kunde man ju misstänka.
Reläerna gör ju samma sak, fast det gamla är avsäkrat med två 10A säkringar och de nyare både svart och rött har bara en 10A säkring.
OVP-Relä problem
E-Klassen, tillverkades mellan 1984-1997
Jump to
- International
- INTERNATIONAL SECTION IN ENGLISH
- Modell-relaterat
- AMG
- A-Klass, GLA, B-Klass och Vaneo/Citan
- C-Klass
- W201
- W202
- W203/C203
- W204/C204
- W205/C205
- X253
- E-Klass
- W124
- W210
- W211
- W212
- W213/X213
- G-Klass, M-Klass, GL-Klass, GLK, R-Klass samt V-Klass, Vito, Viano
- W251
- W163
- W164
- W166
- Övriga modeller
- W447
- CLK
- CLS
- C219
- C218
- C257
- SL, SLK och SLR
- R129
- R230
- R170
- R171
- R172
- C/R199
- R231
- S-Klass, CL-Klass, CLS och Maybach
- W126
- W140
- W220
- W221
- W222
- C215
- C216
- W240
- Alla äldre MB-modeller
- Ej modell-relaterat
- Våra projekt
- Lackvård
- El & elektronik
- Fälg, däck, bromsar & väghållning
- Styling & inredning
- Motor & tuning
- Gör det själv! (DIY)
- Allmänt
- Snack-zon
- Filmer
- Gammalt & nytt från Mercedesvärlden
- Träffar
- Nyttiga länkar
- MBSCA Shopen
- Rekommenderade verkstäder
- Regler
- Annonsmarknaden
- Mercedes BILAR SÄLJES/BYTES
- Mercedes BILAR KÖPES
- Beg. DELAR & TILLBEHÖR SÄLJES/BYTES
- Beg. DELAR & TILLBEHÖR KÖPES
- Forumtekniskt
- Forumnyheter
- Testforum
- Förslagslåda
- Hjälp
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests