Van der Verhart wrote:Har hållit på med en 581 med samma fel,det var fläktmotsåndet som strulade på den.
Måste ju nästan vara det som bråkar men funderar på om det är direktmatat eller om matningen styrs via tändning?
Van der Verhart wrote:Har hållit på med en 581 med samma fel,det var fläktmotsåndet som strulade på den.
pasi wrote:Den ger igen nu bara för att du ställde undan den för vila
pasi wrote:Fläkten har direktmatning har jag för mig. Av/på och hastighet styrs med CAN signal till regulatorn. Nån får rätta mig om jag har fel.
jbw wrote:Hej!
Du får nog koppla ihop trycksidan med retursidan om du skall göra en "bypass" på nivåregleringen. Bilen kommer att sjunka ihop lite bak om du kopplar bort nivåregleringen, då bilen bara vilar på fjädrarna. I normalläget med fungerande nivåreglering och obelastad bil så ligger dock bilen på fjädrarna. Låter motsägelsefullt men troligtvis blir bilen lägre bak. Har själv fått byta en bit rör och ventilen ovanför bakaxeln. Jag fick justera upp höjden på bilen 2.5 cm efter bytet MHA det justerbara staget som sitter mellan ventilen och krängningshämmaren. Man skruvar ihop staget 5 varv på gängorna för en justering på 2.5 cm uppåt.
jbw
Users browsing this forum: No registered users and 8 guests